ongesteld en overgeven normaal?

-

Ja volgens mij wel.
heb het zelf niet, maar is bij iedereen anders.

Was dit je eerste menstruatie?
Als dat zo is, dan zou ik het nog even aankijken, het kan de eerste keer wat erger zijn.

Als je al langer ongesteld bent en hier normaal geen last van hebt dan was het misschien ook wel iets van een klein buikgriepje? Heerst nogal :wink:

Even aankijken dus, mocht het de volgende keer weer zo zijn dan kun je altijd nog even langs de huisarts.

Ik lig als ik ongesteld ben 2 dagen lang te krijsen in bed van de pijn
Een vriendin van me is 2 dagen amper ongesteld en voelt niks
En weer een ander meisje dat ik ken moet iedere maand overgeven door de ongesteldheid

Bij ongesteld zijn is niks normaal, het is bij iedereen anders. :stuck_out_tongue:

nee hoor, heb al meer als 6 jaar mijn regels
Buikgriep is altijd mogelijk, al had ik totaal geen last van mijn darmen
jep als het de volgende keer weer zo is kan ik best nog eens terug gaan naar me huisarts ofzo

ja tis voor iedereen verschillend, ma dus echt kut als je doodziek bent en/of moet overgeven. Twas de eerste keer dat het zó fel was, dus kwas wa ongerust.

Dat gevoel van een mes in je rug te hebben, ken ik. Als je last hebt van buikgriep hoef je niet per se last van je darmen te hebben. Heb ik in ieder geval nooit.

Ik had dat dus ook heel erg, werd echt zo ontzettend ziek incl overgeven enzo. Sinds ik aan de pil ben is dat een heel stuk minder.

ah oei dat wist ik niet dat je niet per se last moet hebben van je darmen. Goed da k het nu weet.

Als ik daar de volgende keer nog zo’n last van heb, ga ik ook de pil vragen ^^

ik heb ook heeeel erg pijn
en soms ook overgeven
maar ik heb altijd gevoel dat dat gewoon komt
door misselijkheid + paracetemol
dat die paracetemol het hem gewoon doet

oei das minder
ik dacht eerst ook dat het kwam door de medicijnen die ik genomen had (eerst 2 pillen op basis van planten, dan een soort van spasmomen en dan nog een pijnstillend iets, zoals paracetemol. Ma t lijkt mij toch onwaarschijnlijk, had geen overdosis genomen.

Een vriendin van mij had dat eerst ook, en toen is ze aan de pil gegaan en toen was het goed.

Nouja, normaal is een groot woord. Maar het komt wel eens voor. Ik had mijn menstruatie ook altijd zo erg, en om die reden ben ik aan de pil gegaan en nu heb ik nergens last meer van.

Ik heb het ook :open_mouth:
Echt dat is zoo vreselijk ierietand vooral op school :S
Heb al gevraagd of ik niet beter pillen kan gaan slikken, maar ik mag dat niet ><
Naja als ik het de volgende keer weer krijg ga ik zelf wel naar de dokter haha.

Ik heb last van overgeven en heel ziek zijn als ik slecht slaap, eet, drink of stress heb :stuck_out_tongue:
En aangezien ik beschadigde nieren heb, heb ik er vaak last van :’)
maar dat terzijde. :wink:

uuhmm, je kan nog een keer naar de dokter gaan en de pil vragen, bij mij is het toen wel minder geworden, ook de pijn.

ik heb dit ooit 1 keer gehad, ik was gewoon ziek ervan en had zoveel pijn overal en voelde me helemaal slap, en uiteindelijk moest ik ook overgeven… maar daarna ging ik aan de pil en heb ik er nooit meer last van gehad. op zich kan ik je dit dus wel aanraden, voor mij heeft het geholpen want ik heb nu veel minder pijn!

Ik heb het ook altijd gehad, toen ging ik aan de pil en nu is het wel wat minder!

Ik heb dat vroeger precies zo gehad… Heel erg veel pijn, misselijk en flauwvallen. Ik was ook al een tijd langer ongesteld voordat ik er zoveel last van kreeg. Zodra ik aan de pil ging was dat over. Dus als je er volgende keer weer zoveel last van hebt, kan dat een uitkomst bieden!