Ongesteld en kleren

Oke meiden help!
Ik heb morgen een feestje die ik niet af kan zeggen. Het thema is wit blauw, alleen heb ik een klein probleempje, ik heb wel een witte broek en een blauw shirtje maar ik ben ongesteld en morgen is de 2e dag dus t heftigste. Ik wil ook niet een blauwe broek aandoen want die zijn allemaal kapot en ik kan voor morgen ook niet meer iets bestellen. Dus weet een van jullie wat ik aan zou kunnen doen en dan ook dat ik niet doorlek? Het is van 3 uur tot 21.30 en ik moet er half 3 heen en miss loopt t uit en ik heb geen idee of ik daar kan verwisselen. Dus heeft iemand een tip ofzo iets? Groetjessss

Ik zou sowieso een klein tasje meenemen waar je tampons/maandverband in kan doen, zodat je wel iets bij je hebt. En er is vast wel een mogelijkheid om naar de wc te gaan, tenzij het in een bos is oid. En misschien een tampon en een maandverband in doen?

Eens met @Mirrorball. Neem ook een extra onderbroek mee, vochtige doekjes en een zakje als je het niet weg kunt gooien. Combinatie van dun maandverband en tampons is extra veilig. Maar, geniet ook gewoon. Als je normaal ook niet doorlekt, waarom zou dat nu wel zo zijn? Het is niet zo dat witte kleding je extra laat doorlekken. :wink: