Ongesteld en kleine borsten

Hey,
Ik ben net ongesteld geworden, maar ik heb nog maar hele kleine borsten, ik heb amper AA!
Heel veel mensen zeggen dat als je ongesteld bent je nog maar weinig groeit enzo, dat zou ik echt heel erg vinden want ik ben ook maar 1,63 ofzo :frowning_face:
help?!

Nou dan vergroot je ze later. Er is niet veel wat wij kunnen doen behalve tegen jou zeggen dat je moet afwachten.

Dat van dat groeien is waar maar je borsten kunnen altijd later nog gaan groeien!

Je bent pas net ongesteld geworden… ze groeien heus niet in een paar dagen van een A naar cup D

Is niet waar hoor
toen ik net ongesteld was had ik maat aa
en nu 2 en een half jaar later heb ik B
dus groeit nog wel!

had ik ook, ik ben op mn 11e ongesteld geworden, en ik ben nu 14. in het eerste halfjaar nadat ik ongesteld ben geworden ben ik in totaal nog 5 cm gegroeid, maar ik ben nu ook al twee jaar uitgegroeid. ik ben nu maar 1.62 (zonder schoenen). mijn borsten zijn ook heel klein, die zijn ook niet echt veel meer gegroeid, maar mijn moeder heeft ook niet veel, dus dat zal daar ook wel van kunnen komen… maar ik hoop voor jou dat je nog even door groeit!

ik ben ook in 2 jaar van aa naar b gegaan, het groeit gewoon nog. Maar je lengte groeit idd niet zo veel meer.

Toen ik voor de eerste keer ongesteld was had k ook AA,
nu 4 jaar verder heb ik C.

ik werd op mijn 13e ongesteld, had grote A, kleine B, daarna een hele tijd gewoon B en nu sinds een jaar (ben nu 20) heb ik een C. Dus ze kunnen best nog wel even groeien hoor!!

Dat zou niet best wezen. Alhoewel, scheelt wel met BH’s aanschaffen.

Niks mis met 1,63 zijn 8D

troost je… ik ben al vier jaar lang niet meer gegroeid en ben ook maar 1.63 (nog niet denk ik)

/

hahahahahahaha

plak er 2 meloenen op

wie heeft u da nu weer wijsgemaakt da ge dan stopt me groeie??? o.O
moest da zo zijn dan was ik nu 1m50 fzo
and guess what!!! 1m64 dus gene paniek… ge ga egt wel nog groeie ze… ;p

ik ben 1.63 en dat gaat niet meer worden, ik ben 17 en al een jaar of 4/5 ongesteld. én ik heb ook niet echt enorme jopen. ik zie je probleem niet echt want ik kan aardig hyperen over mezelf, maar die twee dingen interesseren me niet echt. wees blij dat je geen 1.50 bent en cup D hebt!

je groeit nog zeker 2 jaar door hoor na je 1e menstruatie…
dus maak je nog maar niet zo druk :wink:

Na ongsteldheid ga je altijd sneller groeien, maakt u geen zorgen. :ok_woman:

toen ik 12 was ben ik ongesteld geworden en ik heb ook kleine borsten,
maar je groeit nog wel hoor ;p
en wat maakt het ook uit,niemand is perfect ofzo :relieved: