Ongesteld en kamp

Hoi,
Ik heb over 2 dagen kamp en toen ik net naar de wc ging dacht ik dat ik ongesteld ben geworden maar ik weet het niet zeker. (Ben al wel vaker ongesteld geworden). Met dat kamp gaan we ook zwemmen en ik zou heel graag mee willen doen. Ik vroeg me af of ik nu nog wat kan doen om mijn ongesteldheid uit te stellen ofzo?

Als je nu ongesteld bent kun je het niet meer uitstellen. En ik zou gewoon tampons gebruiken dan kun je ook gaan zwemmen.

Hoezo weet je niet of je wel of niet ongesteld bent geworden?

Tampons? En ik denk niet dat je je maandstonden kan uitstellen zonder de pil.

Dat kan wel, met zo’n speciale pil alleen weet ik de naam niet. Maar daar moet je twee weken van te voren mee beginnen, dus is sowieso al te laat.

Het is zeker nog maar 1 van de eerste keren?
De enige voor de hand liggende oplossing is idd tampons meenemen, en voor&na dat je gaat zwemmen deze even vervangen. Dan kan er niet veer fout gaan!
Overigens denk ik niet dat het nog mogelijk is om het uit te stellen

Oh echt? Haha vreemde pil dan :slightly_smiling_face: Maar wel handig, als je die dan idd op voorhand hebt gepakt.

Een vriendin van mij nam die altijd, zodat ze op vakantie nooit ongesteld zou worden.

Net even opgezocht, hij heet Primolut.

Ohja dat is wel handig dan. Als je er op voorhand aan denkt natuurlijk.

owjaa primolut doe ik ook altijd, tampons op vakantie is altijd zo gehannes :hammer:

Nee joh, tampons zijn echt geweldig!