Ongesteld en iets raars ?!

Heejj,

Ik ben heel regelmatig ong en ben het nog geen half jaar. Normaal ben ik 4 tot 5 dagen ong en dan op het laatst niet zo heel erg. Nu ben ik het dus 4 dagen en ging naar de wc, klinkt heel goor, maar er lag ook een stukje bloed bij.
Is dit normaal? Heeft een van jullie dit eerder mee gemaakt?

X.

Ja das normaal.
Je gaat niet dood.

Als je ongesteld bent, hoor je toch ook bloed te verliezen.
Of snap ik nu iets niet?

Niet? He, shazbat.

Als je ongesteld bent bloedt je toch altijd? Of ben ik nou zo raar? :stuck_out_tongue:

Sorry hoor, maar ik snap het niet helemaal :flushed:

dan ben je waarschijnlijk voor het eerst ongesteld…
ik snap je vraag niet eigenlijk, want bloed verliezen is het punt van ongesteldheid.

Maar… als je ongesteld bent, komt er toch juist bloed bij ‘‘kijken’’?
Of begrijp ik je nou verkeerd?

Nee, dat is een fabeltje.
Dat rode wordt geproduceerd door je kutkaboutertjes, dat weet iedereen toch?

ik denk dat ze gewoon het ‘geklonterde bloed’ bedoelt… Sommige mensen hebben dat.

lol

Ik denk dat niet zij degene is die hier dom is, maar eerder jullie met je cynische “er komt toch altijd bloed bij kijken?”
Ze heeft het niet zomaar over bloed, maar een stukje bloed. LEES mensen, alsjeblieft, voor je iemand afzeikt.
Ik neem aan dat ze dus bedoeld dat het bloed niet bepaald vloeibaar is…
Weet niet of dat normaal is.

Dat zijn stukjes opgedroogd bloed, soort kleine bloedpropjes. is gewoon normaal hoor. niks om je zorgen over te maken.

Hier had ik ook ooit eens een topic over aangemaakt. Toen werd ik ook helemaal afgezeken :crazy_face:
Maar ik heb soms echt grote stukjes. Heel vies.

Joehoe kortjes op een plekje; het bewijs dat bloed ook vast kan worden. En ook kan gaan klonteren.

oh ik dacht al ;g
haha. nee dat is gewoon normaal.

haha sorry hoor, maar heb jij ooit gehoord van een ‘stukje bloed’? Dan moet zij het maar beter formuleren :pensive:

Oké daar is dan dus haar antwoord.
Maar dit had ook door iedereen normaal gezegd kunnen worden, in plaats van die sarcastische reacties.

-