Ongesteld en groeispurt!?

Hee meiden,
dit is niet bedoeld om te zeuren of zoiets maar ik begrijp iets niet.
soms hoor ik weer van ja na je 1e ongesteldheid groei je nog normaal, anderen zeggen weer je groeit nog een beetje etc. Ik ben net, voor mn 15e verjaardag, ongesteld geworden en sindsdien niet meer geweest (4 maanden ;o, is dat wel normaal?), ik ben nu dus 15 en heel klein. iets van 1.50 -.- volgens mij heb ik m’n groeispurt nog niet gehad, in ieder geval heb ik er niks van gemerkt, dat ik een tijdje heel hard groeide. maar kan die groeispurt nog komen na je 1e ongesteldheid? ik heb een keer bij de ggd en een keer bij het ziekenhuis naar me laten kijken en die zeiden dat ik ongeveer 1.64 zou worden, maar ben nu al een heeele tijd dezelfde lengte en ik snap er gewoon niks van. ik begrijp wel als jullie denken waar zeurt dat kind over maar ik vind het wel gewoon heel erg vervelend. hoe kan het dat ik zo lang stilsta in mn groei? weet er iemand hier iets over groeispurten enzo? op internet lees ik dat je nog maar een paar cm groeit na je eerste ongesteldheid. pfff ik snap het gewoon even niet xd
xxxx

De ggd zei ook tegen mij dat ik 1.64 ofzo zou worden. Maar ben nog steeds gewoon 1.58. Heb voor zo ver ik weet na mijn ongesteldheid ( klikt ook stom ) geen groeispurt gehad. En dat je ongeregelmatig bent is normaal de eerste keren. ( Ik was na 4 jaar nog niet regelmatig, dus ben maar aan de pil gegaan )

Je groeit nog.