Ongesteld en groeien

Ik heb 2 weken geleden mijn maandstonden voor de 1e keer gehad, maar nu vraag ik me af, groei je na je maandstonden nog door ?

titel aangepast voortaan duidelijker!

en heb jij geen biologie gehad? gemiddeld nog 2 jaar ja

nou jij bent ook vriendelijk zeg…
dat leert niet iedereen in de biologieles weet je
ontopic: geen idee hoe dat bij iedereen is, maar ik ben daarna nog gegroeid hoor :wink:

ja idd hoezo vriendelijk
doe eens wat aardiger zeg;) als zei dat zo nou wil zeggen doet ze dat toch

het is niet onaardig bedoeld hoor, is maar net hoe je het opvat… :wink:

maar als je ongesteld op je 14e wordt, groeien je borsten nog maar door tot je 16e ? :blush:

[nohtml][b][message=3975663,noline]xLalalisaa schreef op 07 augustus 2009 @ 12:19[/message]:[/b] maar als je ongesteld op je 14e wordt, groeien je borsten nog maar door tot je 16e ? :$[/nohtml]
Nee

nee die groeien door tot ongeveer je 20ste. maar dan eerst harder en uiteindelijk ben je jaar of 16 dan groeien ze bij de meeste alleen nog maar iets in vorm, wat steviger enz.

ja tuurlijk groei je nog
ik was het voor het eerst toen ik uh 13 was volgens mij…
en ik groei nogsteeds XD

Ja hoor, je groeit dan nog wel!
Ik ben het al sinds mn elfde en ben daarna nog wel een paar centimeter gegroeit. Niet veel maar oké.

ik was 11 (5 dagen erna was ik jarig maar ja)
ik heb daarna mijn groeispurt gehad… nu ben ik bijna weer jarig (2 jaar later)
Dus ehm… jullie beweren dat ik 1.60 blijf :frowning_face:

up

gemiddeld. misschien ben je een uitzondering?

Het is te hopen :expressionless:

idd gemiddeld betekent niet dat dat voor iedereen zo is
maar als je niet gemiddeld bent ben je geen uitzondering, je bent een uitzondering als je ver van het gemiddelde afligt :slightly_smiling_face:

oh ok

Als je wil weten hoelang je ongeveer word kun je ook een handfoto laten maken. Maar de uitslag daarvan kan blijven veranderen. Ik ben nu 1,61 en een paar jaar geleden heb ik een foto laten maken en toen kwam er 1,63 uit en pas heb ik er weer eentje laten maken toen kwam er weer 1,68.

Het klopt niet altijd hoor, dus maak je niet druk.
Ik was het al sinds groep 8 en ik heb al een klas overgeslagen, dus ja ik was heel jong. En nu ga ik naar de derde en ik groei nog steeds. Volgens de ggd nog 10 centimeter.

nou ik ben echt al heel lang ongesteld, en ik begin opeens weer te groeien
heeel weird

ik weet het niet? volgens mij kan je nog wel groeien, ookal denk ik dat het wel ligt aan het persoon/ontwikkeling ;p want ik ben vrij laat ongesteld geworden (14,5) en ik groei nu niet veel meer, is denk daarvoor al gebeurt. Misschien is het zo dat als je al heel vroeg ongesteld word (12?) dat je dan nog wel een stuk groeit! :wink: