Ongesteld en een jurkje?

Haai dames!

Ik ga morgen op vakantie naar Barcelona en ik ben (naturellement) ongesteld. In Barcelona is het op dit moment plus minus dertig graden en daarom draag ik liever een jurkje dan een lange broek. Ik heb het niet zo op tampons maar ik heb ook geen zin om door te lekken als ik een jurkje draag en daarom vroeg ik me af of jullie tips hebben.

Kortom: hoe kan ik veilig een jurkje dragen als ik ongesteld ben?

Alvast bedankt!
xoxo.

Jurkje of broek maakt toch niet veel uit? Neem aan dat je eronder gewoon iets aan hebt waar je maandverband in zit. En anders zou ik echt aan de tampons gaan, ze zij zoveel fijner en vooral als het warm is. Maandverband wordt dan vies en broeierig enzo.

Trek een korte broek aan?

Gewoon dragen, misschien dubbel ondergoed als je je daar beter bij voelt.

Gewoon op tijd je maandverbandje verwisselen.

tampons zijn veel makkelijker,
je hebt ze ook met inbrenghuls!

maar ik heb wel een paar tips
2 onderbroekken
of een kort broekje eronder aan
maandverband met vleugeltjes

meer kan ik niet bedenken, succes en veel plezier op vakantie!

idd… en er zit ook idd niet veel verschil tussen jurkje en broek als je ongesteld bent. je lekt in het een echt niet sneller door dan in het ander! (en dubbel ondergoed lijkt me niet handig bij 30 graden)

Misschien maakt het niet veel uit of ik een broek of een jurkje draag, maar een broek voelt toch veiliger.

Ik bedacht me net opeens dat ik ook een oude legging/panty heel kort kan afknippen en die onder een jurkje kan dragen? Niemand ziet het tenslotte.

En iedereen bedankt voor de tips :]!

Als ik jou was zou ik toch ook echt aan de tampons gaan.
En zo niet, inderdaad een kort broekje eronderaan.
Veel plezier op vakantie!

jurkje echt beter juist!
en doe een tampon, maandverband is vies en beweegt overal heen…en heb je juist meer kans op doorlekken.
of doe allebei
xD

inderdaad een kort broekje eronder dragen

Ik zou inderdaad proberen over te stappen naar tampons. Veel fijner als het warm weer is en je hoeft het minder vaak te verwisselen dan maandverband. En je voelt het niet zitten.

Ik had dezelfde tips als hierboven al is gezegd…
Veel plezier op vakantie(:

veel plezier op vakantie :slightly_smiling_face:

ik heb het ook niet zo op tampons… ik vind ze niet zo fijn zitten :’) i know, ligt waarschijnlijk aan mezelf maar gebruik ze eigenlijk nooit en het lukt nooit echt goed haha
k doe gewoon maandverband hoor denk ik, alleen met zwemmen tampon…

Ik moest vroeger ook echt niks van tampons weten.
Maar toen had ik van iemand een feestje waarbij we naar het strand gingen.
ik móest dus wel een tampon in om te kunnen zwemmen.
Ik heb het toen gedaan , en het is zóveel fijner.
Als ik jou was zou ik gewoon een tampon proberen =)

ik ben nu ook ongesteld en ik draag gewoon een jurkje. twee onderbroeken = niets aan de hand! :grinning:
p.s. ik durf ook geen tampons te dragen ;$

Ik zou gewoon regelmatig naar de wc gaan om te verschonen, of idd een kort shortje aandoen :slightly_smiling_face:

Veel plezier!

Gewoon een tampon doen is niks engs aan
als je ze maar wel vaak genoeg verschoond anders is het wel vies, vind ik