Ongesteld en een dik oog

Heee.
Jaa, de titel klinkt misschien heel raar…
Maar in september ben ik voor 't eerst ongesteld geworden.
Toen ik ongesteld was kreeg ik in ene zo’n dik en klein oog, helemaal rood.
Ik dacht dat ik gewoon ergens allergisch voor was.
Maar een maand later, werd ik weer gewoon ongesteld…
En kreeg ik weer last van dat oog.
Nu is 't weer tijd om ongesteld te worden, ik ben 't nog niet maar ik heb weer de klachten… Dus het zal dr wel weer zo langzamerhand aan komen.
Maar nu heb ik dus weer last van dat oog!
Ik dacht eerst dat het misschien met mascara had te maken.
Maar vandaag heb ik geen mascara opgehad omdat ik de hele dag thuis was.
Dus het gebeurd wel telkens met menstruatie…
Ik heb nu weer zo’n katttenoogje, om het zo maar te noemen, Haha…
Ik weet niet of het vaker voor komt, maar anders moet ik maar even naar m’n huisarts gaan…

Dokter contacteren
heel raar

Ja inderdaad…
Maar een maand terug was ik ook bij de dokter, toen had ik het verteld…
Maar toen zei hij dat dat niets met menstruatie heeft te maken.
Maar ik vind het wel heel appart dat het wel steeds met m’n menstruatie op komt.

raar xD maar zo kan je niet vergeten wanneer je ongesteld moet worden (sorry flauw grapje). toch idd maar even langs de docter gaan. en dan bedoel ik niet wanneer je oog over is maar wanneer je oog nog dik en alles is :slightly_smiling_face:

Haha, naja je hebt wel gelijk.
Ja, ik ga het maar even informeren bij m’n dokter.
Het trekt meestal wel binnen een paar uur weer weg…

Heel apart ik zou toch nog maar een keer terug gaan naar de dokter.

oehhh vervelend!
ik zou als ik jou was ook naar de dokter gaan,

maar ik heb wel beetje het zelfde gevalletje:

de week voor dat ik ongesteld meot worden, word ik grieperig, en krijg ik een soort krentenbaard op mn lijf, de dokter zij dat het heeft te maken met mn menstruatie, dan is je weerstand het laagst & ben je meer vatbaar, bij jou nu dus oogontsteking??

beterschap!

Ik zou zeggen teruggaan op een dag dat het weer zover is.
En als hij je niet gelooft elke maand teruggaan (wordt wel een beetje kostelijk)
Anders eens langs een andere dokter gaan?

Gewoon otstoken, ligt vast niet aan de ongesteldheid.
mijn oog is nu ook ontstoken >.<

Hhmm, oke…
Bedankt, jij ook hé als het weer zo ver is!
(Wat is dit forum toch weer handig, hihi.)

Oh sorry blijft het terug komen?
ik dacht maar een keer haha,
dat is idd wel apart…

Ik heb er even snel met m’n mobiel een foto van gemaakt.
Het is niet heel goed te zien, door de kwaliteit… ( Heb namelijk ook normaal blauwe ogen, maar hier groene? Haha vet raar… )

http://img20.imageshack.us/img20/8102/verschil.png

Die onderkant bij me oog is helemaal dik…

^getsie ik kan niet tegen ogen die niet zitten zoals ze horen te zitten, of ontstoken zijn, of roodig. Ik vind het eng & smerig

OT: Het kan er idd mee te maken hebben dat je weerstand lager is als je ongesteld bent en je er daardoor last van krijgt.

Nee, ik ook niet… Vind het ook nogal vervelend…
Jaa, misschien heb ik nu dus ook een lage weerstand en dat ik het daarom krijg? Want ik heb wel eens gehoord dat je van een te lage weerstand dus last van je oog kunt krijgen.

Slik je de pil? Misschien ben je daar wel allergisch voor, of iets wat in die pil zit? En anders is het misschien wel zo wat iemand hierboven zei; je weerstand is minder enz.? Ik weet niet of dat waar is maar dat zou ik me wel goed kunnen voorstellen.
Ik denk dat je naar de dokter moet gaan. :slightly_smiling_face:

Nee ik slik de pil niet…
Ik ga idd maar naar de dokter.

Ik zie nu dat ik het er verkeerd neer had gezet. Iedereen vind het vervelend om te hebben, maar ik bedoel dat ik het niet kan aanzien. Ik kan er ook niet tegen als mensen in een hun oog wrijven.

dokter!

ik moest btw een beetje lachen met de titel :flushed:

Haha ja ik wist even niet hoe ik het anders neer moest zetten.

het kan gewoon een bacterie zijn ofzoiets. Als je ongesteld wordt is je weerstand lager dus dan kan zoiets doorbreken. Dat hebben ook heel veel meisjes met een koortslip, die komt dan steeds als ze ongesteld zijn.

maar idd, ik zou toch even langs de dokter gaan :slightly_smiling_face: