Ongesteld, bruin bloed

Ik ben vandaag ongesteld geworden en heb bruin bloed echt heel donker. Is dit normaal? Het is niet heel veel maar het is echt heel erg donker… En het is geen slijm of zo, het is wel bloed. x

Bruin bloed= oud bloed.

Ja maar dit is een nieuwe menstruatie? Hoe kan er dan nog oud bloed zitten dat zou toch aan het einde moeten komen? Dit is pas dag 1…

Oud bloed van je vorige menstruatie?

Hetzelfde probleem hier. Alleen heb ik het al 19 dagen nu, waarin ik maar 2 dagen écht rood bloed verloor…

19 dagen al ongesteld? OMG ik zou echt helemaal gek worden!!

Ik ben wel eens een maand ongesteld geweest. xd
Maar dat kwam omdat ik m’n pil doorslikte dus was ik heel erg weinig ongesteld, maar wel een maand lang.

En idd, bruin bloed is oud bloed. Het kan zijn dat het er nog niet helemaal is uitgekomen en dat is blijven zitten. Of iets dergelijks.

Het is iig niks om je zorgen over te maken.

Haha nee idd. Dankjulliewel :slightly_smiling_face:

daar zou ik even mee naar de huistarts gaan.

ot;
bruin bloed is gewoon een beetje oud opgedroogt bloed. Ik neem aan dat je niet elke seconde je maandverbandje verschoont toch?

Nou het valt er bruin in!

niks om je zorgen over te maken.
ik heb even gegoogeld en het is gewoon bruin bloed, hiermee komt je menstruatie op gang. Je zegt toch dat je voor de eerste dag ongesteld bent? Dan klopt het helemaal!
het gaat als het goed is vanzelf over.

Heb je dan wel een goede pil? Ik slik de pil ook altijd door en als ik ongesteld ben dan ben ik het maximaal 5 dagen. Ik denk dat je pil te licht is. :astonished:

@Moonstone,
Inderdaad, ik slik wel eens 3 maanden de pil door, en dan ben ik hooguit 6 dagen ongesteld…

als je een pil hebt met een hoeveelheid hormonen dat niet geschikt is voor jouw lichaam dan krijg je doorbraak bloedingen en dat is bruin. ik heb het ook gehad, ben van pil veranderd en nooit meer last van gehad.

ja of je slikt de pil te lang door :stuck_out_tongue:
heb namelijk ook wel eens doorbraak bloedingen, maar slik de pil al heel lang door (: ( nee dat is absoluut niet slecht ) het is bewezen dat een vrouw niet eens ongesteld hoeft te worden.

Klopt, ik slik namelijk ongeveer 4 a 5 maanden de pil door en dan krijg ik vaak een doorbraakbloeding/spotting en dan weet ik weer dat ik even een stop week in moet lassen. :slightly_smiling_face: