ongesteld bij vriendje

hij doet net alsof ik hem ga besmetten ofzo , doen jullie vriendjes ook zo idioot als je ongesteld bent? :crazy_face:

Ik wist het! Jongens zijn aliens!

uuhhh ieder meisje is ongesteld, dus dan is zijn reactie wel errug kinderachtig

HAHAHAHA
Sorry maar ik kom even niet meer bij.
‘Hij doet net alsof ik hem ga besmetten’

Ik heb geen vriendje, dus geen ervaring XD
Haha omg. You made my day.

Nee de mijne niet haha
 dan is hij gelukkig juist extra lief voor me.

Nee het maakt hem echt geen hol uit.:'3

Ik ken wel een jongen die serieus tegen zijn vriendin zegt ‘oh ben je ongesteld? dan hoef je dit weekend niet langs te komen hoor, bah.’

Een jongen van m’n klas zei ooit : Als mijn vriendin ongesteld is , zet ik haar in de tuin tot het gedaan is.

Vond ik echt zo grof.
heb dan ook geantwoord dat het heel onwaarschijnlijk is dat hij ooit een vriendin zou hebben als hij zo over ons denkt.

mijn vriend deed altijd extra lief juist! bijv als ik echt zooo’n buikpijn had en wat drinken wilde pakken, zei die ‘ik doe het wel even, jij hebt al je probleempjes.’
haha dat vond ik echt lief

mijn vriend doet normaal / extra lief, en wat seks betreft: geen probleem.
hij reageert dus niet idioot als ik ongesteld ben;)

De mijne doet gewoon normaal.
Maakt soms wel wat flauwe opmerkingen rondom seks als ik ongesteld ben en we samen slapen, zo van:
“Ja maar, dat ik niks bij jou kan doen, wil niet zeggen dat je niks bij mij kan doen toch?” En dan geef ik een hem een klap en liggen we in een deuk :stuck_out_tongue:
Nee, hij is gewoon graag bij mij
 Ik kan er ook niks aan doen dat ik ongesteld word

Ga wel iets - heel grappig vind ik zelf - bij m flikken deze week

Donderdag blijf ik bij m slapen, zou ik ongesteld zijn maar de pil door geslikt, dus moet ik even faken dat ik ongesteld ben

En van 't weekend is hij jarig (en hij denkt dat ik dan dus nog steeds ongesteld ben) en sta ik TADAA met een sexy setje voor zijn neus xD
Ik wil zijn gezicht wel eens zien :stuck_out_tongue:

Ja, maar dan doe ik met hem mee d.m.v de ranzige details vertellen. Hij kan er niet tegen en houdt -ie zijn mond dicht xoxo

Hahaha! :grinning_face_with_smiling_eyes:
Geweldige gast.

Hij vind het geen probleem. :slightly_smiling_face:

Mijn vriendjelief, vind het ook geen probleem
Hij vraagt wel gelijk de eerste dag dat je ongesteld bent Wanneer is het over haha
Verder is die wel lief voor me, hij begrijpt dat het echt pijn bij mij doet

dat is echt belachelijk.

Hij wilde in ieder geval niet op hetzelfde moment in de badkamer zijn wanneer ik me moest verschonen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Mannen vinden het nu eenmaal een gaar idee dat een vrouw bloed.
Het is ook best ranzig voor hen om te zien denk ik.
Laat hem lekker in die waan.

Maakt hem niks uit
Hij doet niet raar ofzo :confused: , wel lief XD

Als ik naar hem toe ga, heeft ie 2x maandverband gehaald voor mij van dat nachtverband, bonnetje erbij XD, en liggen er asprientjes ivm buik/rugpijn. Wel lief ( : maar dat is sindskort, maar hij doet niet van: ‘‘OHH JE BESMET MIJ MET JE BLOOOEED’’ of: ‘‘Ga maar ergens anders liggen’’

Ik heb geen vriend, dus daar kan ik niks over zeggen, maar een vriendin van mij dr vriend zei dat ze niet langs hoefde te komen als ze ongesteld was. En dat meende hij.