Ongesteld bij sex

[b] De titel zegt t al.
Kan t of niet? en iemand ooit meegemaakt?

x[/b]

Tuurlijk kan het wel, maar meeste meiden voelen zich er niet gemakkelijk bij. Zolang je vriend het maar weet, anders kan hij zich kapot schrikken als hij bloed ziet :relieved:

Ooit één keer gedaan, en ik vond het smerig. Mijn vriendje vond het niet erg en stelde me heel erg op mijn gemak maar ik doe het toch niet meer…

Nog nooit gedaan, ook nooit van plan. :face_vomiting:

Het kan, maar ik zou mezelf er niet prettig bij voelen.

[b]Het kan opzich wel…

alleen mij niet gezien… ik zou me daar erg
ongemakkelijk bij voelen…[/b]

Het kan, alleen ik doe het alleen als het al bijna over is. Ik zou het niet doen als je er midden in zit, dan krijg je een kots vies handoek/bed/dingen.

Kan wel maar ik zou me niet echt prettig er bij voelen. Dan maar paar dagen wachten tot je er weer van af bent

Wij doen het wel, maar dan wel met condoom. Opzich is het wel beetje vies, maar we hebben altijd gewoon een handdoek bij de hand en dan nogben ik niet vies van mezelf.

mijn vriend vind het niet erg, maar ik wel, altijd als ik ongesteld ben, voel ik me niet lekker en dan heb ik al helemaal geen behoefte aan sex, dus nee ik doe het in ieder geval niet…

Ik heb dat wel al een paar keer gedaan… maar voel me dan idd ongemakkelijk… mn vriend vind het helemaal niet erg en is dan zo lief voor me =p maar ik doe het denk maar niet meer =p ik gebruik namelijk geen condoom… dan ben je ongesteld EN zit er een kwakkie in… nee niet echt fijn,

straks raak je zwanger of wil je dat ? x’D

Wie zegt dat ze geen pil gebruikt :expressionless:

ohja dat was ik vergeten x’D

dan kan ze wel nog en soa krijgen eh ^^

ik doe het alleen als ik nog heel licht ongesteld ben en dan zo licht dat je een paar druppels hebt op een dag dus er bijna vanaf ben, als ik er midden in zit dan zou ik het niet willen, mn vriend ook niet denk ik omdat we het zonder doen :slightly_smiling_face:

Het kan wel. Één keer gedaan (ik zag hem voor het eerst in 6 weken weer en ik zou de volgende week 3 weken op vakantie gaan, dusja… :wink: ) maar ik vond het toch niet erg prettig. Vriendje zei dat het hem niks uitmaakte, maar toch… voor mij hoeft het niet meer :stuck_out_tongue: Blegh

Zou het echt niet prettig vinden. :confused:

met een handdoek eronder heb ik er geen problemen mee ^^ tenzij ik ze echt heel hard heb.

Haha nee bah, ik heb het nog nooit gedaan terwijl ik ongestelds was.