Hallo meisjes,
Ik kwam vorige maand een hele leuke jongen tegen,maar we konden geen contact maken want het was niet het gepaste moment.Maar me vriendin kende hem en ze zei dat hij 25 is en op zoek is naar een vrouw,maar aangezien ik maar 15jaar oud ben was ik teleurgesteld,maar de dagen er na keken we de hele tijd naar elkaar en ik zei subtiel; i like you en toen zei hij ; i like you too. Het probleem was dat ik hem niet had verstaan en schaamde me dood.
Een week geleden kwam ik hem tegen op een fakeprofiel die ik heb aangemaakt op fb (daar heb ik mn ex betrapt dat hij me andere meisjes date) en we spraken met elkaar en k gaf toe dat ik die ene meisje was.Na paar dagen hebben we afgesproken (heb ik stiekem gedaan) hij kwam me ophalen met auto en bracht me naar een park/bos onderweg raakde hij me aan enzo,toen we daar waren hebben we elkaar gezoend,hij heeft met me borsten gespeeld&die die dingen,en hij vroeg of ik hem wou aftrekken en dat heb ik gedaan (eerste keer) en hij zat erna met zn hande in me onderbroek enzo. En daarna vroeg hij of ik hem wou pijpen ,dat heb ik dan ook gedaan (eerste keer) maar toen dat hij me vingerde was ik bang dat er sperma aan zn hande plakde maar zn handen waren helemaal droog. Hij zei dat hij 22 is en dat hij al van de eerste keer voor me viel en dat hij van me houdt enso. Alleen na die date,voel ik me ‘vuil’ en ben ik ongerust voor niks,is er kans dat ik zwanger ben aangezien hij aan me kut heeft gezeten en ik aan zijn lul? Ik ben echt ongerust :s (ps.hij is 22 en ik 15 en we hebben een relatie).