Ongerust na date

Hallo meisjes,

Ik kwam vorige maand een hele leuke jongen tegen,maar we konden geen contact maken want het was niet het gepaste moment.Maar me vriendin kende hem en ze zei dat hij 25 is en op zoek is naar een vrouw,maar aangezien ik maar 15jaar oud ben was ik teleurgesteld,maar de dagen er na keken we de hele tijd naar elkaar en ik zei subtiel; i like you en toen zei hij ; i like you too. Het probleem was dat ik hem niet had verstaan en schaamde me dood.
Een week geleden kwam ik hem tegen op een fakeprofiel die ik heb aangemaakt op fb (daar heb ik mn ex betrapt dat hij me andere meisjes date) en we spraken met elkaar en k gaf toe dat ik die ene meisje was.Na paar dagen hebben we afgesproken (heb ik stiekem gedaan) hij kwam me ophalen met auto en bracht me naar een park/bos onderweg raakde hij me aan enzo,toen we daar waren hebben we elkaar gezoend,hij heeft met me borsten gespeeld&die die dingen,en hij vroeg of ik hem wou aftrekken en dat heb ik gedaan (eerste keer) en hij zat erna met zn hande in me onderbroek enzo. En daarna vroeg hij of ik hem wou pijpen ,dat heb ik dan ook gedaan (eerste keer) maar toen dat hij me vingerde was ik bang dat er sperma aan zn hande plakde maar zn handen waren helemaal droog. Hij zei dat hij 22 is en dat hij al van de eerste keer voor me viel en dat hij van me houdt enso. Alleen na die date,voel ik me ‘vuil’ en ben ik ongerust voor niks,is er kans dat ik zwanger ben aangezien hij aan me kut heeft gezeten en ik aan zijn lul? Ik ben echt ongerust :s (ps.hij is 22 en ik 15 en we hebben een relatie).

Ohja en hij vroeg ; vond je het leuk en ik antwoordde ; nee en toen zei hij dat hij geen dingen met me wilt doen die ik niet leuk vind & dat hij geen seks wilt omdat ik maagd ben,tot dat ik er zelf om vraag.

Eerst en vooral snap ik niet dat je dingen doet die je zelf niet leuk vind… En kans dat je zwanger bent is echt heeeeel klein, tenzij hij met een vinger vol zaad in je is gegaan :slightly_smiling_face:

Maar ik wilde hem wel pijpen,maar het was me eerste keer dat ik iemand heb gepijpt,dus kon moeilik weten of het me ging bevallen of niet. En bedankt voor je reactie,nu ben ik een stuk rustiger :slightly_smiling_face:

De kans dat je zwanger bent is echt super, super, superklein, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Verder moet je maar gewoon proberen te accepteren wat er gebeurd is, want je kan het toch niet veranderen, alleen ervan leren. Dus probeer de volgende keer iets beter na te denken over of je het wel echt wilt, en als hij je waard is, dan luistert hij daar ook naar.

Succes x

@ roseroselove ; Thanks x

Is hij nou 25 of 22?

Nog een vraag,zodatik niet weer een nieuwe topic hoef aan te maken ; wat vinden jullie van ons leeftijdsveschil? paar vrienden van me zeggen dat hij een ‘pedo’ is omdat we 7jaar leeftijdsveschil hebben. Maar ik vind van niet,hij zei dat hij geen seks met me wilt& toen we alleen waren kon hij écht alles doen met mij dat ik niet wou,want niemand weet dat ik met hem samen ben (behalve paar vriendinnen)

Me vriendin ze dat ie 25 is,maar hij zegt zelf 22 :slightly_smiling_face:

Jij lijkt echt qua uiterlijk hard op Barbie17

^qua gedrag niet?

Op liefde staat geen leeftijd, maar voor zover ik kan afleiden uit jou tekst … Weet ik niet echt of er wel sprake is van echte liefde? Ik zou alvast voorzichtig zijn! Succes verder x

Ik vind dat hij een pedo is. Je bent nog ver minderjarig, en hij er al over. En ookal wacht hij met seks, hij kan je toch pushen zonder dat je het zelf in de gaten hebt.

Plus, waarom heb ik nu al 3x in dat begin topic gelezen hoe oud hij is/jij bent, en waarom kon je niet gewoon zeggen: Ik heb met een jongen handwerk gedaan en hij zat ook in mij (met zijn hand haha), en ik aan hem. Kan ik zwanger zijn nu?
Ik hou persoonlijk niet zo van die verhalen die er niets tot doen verder.

Eerlijk gezegt vertrouw ik hem niet echt. Leeftijd doet er niks toe wat mij betreft, als je elkaar tegen komt en het klikt, dan gebeurt dat nou eenmaal : ) Maar ik vertrouw hem niet echt aangezien hij weet dat je nog maar 15 bent, en dan al meteen tijdens 1 van de eerste keren al die dingen aan je vraagt. Ik zou maar voorzichtig met hem zijn.

Wtf, naar een bos met het eerste afspraakje en je hebt hem meteen afgetrokken etc?
Vind het maar vaag :"")

Het klopt niet als een 22-jarige jongen tijdens de eerste dat aan een 15-jarig meisje vraagt om dat soort dingen te doen

Zou je dan al eens niet onderzoeken hoe oud hij is? Stel dat hij liegt over zijn leeftijd, waar sta je dan? Je moet toch weten van je vriend hoe oud die is!

Ik hoop echt dat dit een grap is.

Jullie zijn al seksueel bezig op de eerste date? Weet je zeker dat je deze jongen leuk vind en het hem niet alleen om de seks gaat?