Ongemakkelijk

Heyhey,
Ik heb een probleem want elke keer als ik met een jongen afspreek dan voel ik me niet op mijn gemak. Ik ben dan ineens heel onzeker en stil. Ik snap niet hoe dat komt en ik wil er eigenlijk wel van af. Morgen heb ik weer een afspraakje met een nieuw jongen en hoe kan ik er nou voor zorgen dat ik me op mijn gemak voel en laten zien dat ik eigenlijk heel zelfverzekerd ben?

leg je niet teveel druk op jezelf? hoe ben je met jongens waarmee je gewoon bevriend bent? misschien moet je gewoon denken dat het 'n hele goede vriend is. misschien voel je je dan wat meer op je gemak. :slightly_smiling_face:

jaja, dat is moeilijk. Als je de jongen wel echt leuk vind en het ook klikt tussen jullie voel je, je misschien al wat sneller op je gemak. Verder gewoon kleding aantrekken waarin je, je op je gemak voelt. En gewoon jezelf proberen te zijn. Beetje standaard tips hè, dit? haha, sorry. Succes ermee! En probeer er van te genieten!

Ik denk dat het komt omdat je echt een goede indruk wil maken en daarom niets fout durft te zeggen. Heb ik ook, maar minder de laatste tijd omdat ik echt let op de tips die ik krijg om vrolijk en spontaan te zijn.

Ik denk als je een date hebt met een jongen waarmee het echt klikt en waarmee je eventueel echt een relatie kunt krijgen je ook vanzelf op je gemak voelt… want als je je niet op je gemak voelt dan zit er iets niet goed! Dus heb geduld er komt vast snel een date waarbij het helemaal goed voelt! En probeer je niet al te druk te maken om de indruk die je achter laat… Als hij je echt leuk vind dan kan hij ook dat ene stomme grapje wel waarderen…

Ik denk dat je idd te veel druk op jezelf legt. Probeer ademhalingsoefeningen te doen ofzoiets =).

Gewoon jezelf moed inspreken en stel vragen! Hobby’s, interesses,…En ga daar verder op in :slightly_smiling_face: het lukt wel

gewoon jezelf zijn dan komt alles goed