ongemakkelijk

hey,
ik heb sinds 2 weken een vriendje,
en alles gaat nog een beetje ongemakkelijk.
we spreken nog niet zo heel vaak af , wat ik eigenlijk heel graag wil
we gaan morgen afspreken maar we weten allebei niet waar.
kijk, ik durf niet zo goed naar mijn huis, want bij mij thuis is het altijd een beetje druk.
en nergens kan je rustig zitten.
ik weet echt niet zo goed wat ik nou moet.
ik wil het zo graag leuk hebben.
hebben jullie tips?

x

Spreek is een keer af om naar een pretpark of iets te gaan! de helft van de tijd zit je in de attracties en gil en lach je! Daarna kun je gezellig gaan eten ofzo. Bij een pretpark weet je zeker dat het niet ongemakkelijk word omdat je genoeg lol hebt :slightly_smiling_face:

hm het probleem is , alle pretparken zijn super ver weg:(

oja sorry niet aan gedacht :wink: misschien kun je een dagje weg? naar een stad dicht bij je in de buurt…

ja kan! bedankt voor de tips haha, alles gaat nog een beetje ongemakkelijk, vind ik echt jammer en wil echt dat dat niet zo is, dus moet ik echt veel afspreken

Kun je niet gewoon ergens gezellig iets drinken?

ja alleen het vervelende is, waar ik woon is nergens echt iets te doen of kan je ergens iets drinken ofzo, heel uitgestorven

Mag ik vragen hoe oud jullie zijn?

Met het OV ergens heen? Ga fietsen ofzo?

14

Loop naar de snackbar of supermarkt en haal daar wat. Ga naar de film. Bij hem thuis afspreken? Of wandelen in een park en leef je uit op de speeltuin daar. :’] Het is ook een optie even met je ouders te praten over dat jullie graag een keer rustig bij jou thuis willen zitten. Ik weet niet waarom het zo druk bij jullie thuis is, maar je kan vast wel een keer een filmpje kijken op jou kamer.