ongemakkelijk bij vriendinnnen

haaaiii,
ik mocht vorigjaar van mavo naar havo. ik kende niemand op havo nu opzich wel ik zit wel bij een vriendinnen groepje en daar hoor ik eigenlijk wel een beetje bij maar ik voel me niet echt op mijn gemak bij hun, ik weet niets te zegen enzo. maar als ik niet met hun omga heb ik niet echt iemand om mee om te gaan. ik weet dus niet wat ik er aan moet doen?? miss weten jullie iets,

als je je niet prettig voelt bij je ‘vriendinnen’ zijn het ook geen vriendinnen. Bij vriendinnen moet je jezelf kunnen zijn! Stap gewoon een keertje op iemand af die je aardig lijkt. Heel moeilijk, maar beter voor jezelf! Succes.

misschien moeten jullie vriendschap nog groeien =)

Precies.
Ik ben een tijdje met de meer ‘populaire’ mensen van de school omgegaan en ik voelde me precies zoals jij nu omschrijft. Met mijn huidige vriendinnen ben ik gewoon mezelf en heb ik zo veel plezier!

Tja, ben het wel eens met CULLEN en xNatasha.
Als jij je niet prettig voelt bij je vriendinnen moet je misschien proberen contacten te leggen met andere mensen, wordt je vast veel happier van =)
en ik weet niet hoelang je deze vriendinnen al kent, als je ze nog maar 2 weken mee omgaat dan is het nog wat wennen omdat je elkaar nog niet zo goed kent denk ik :wink: