ik voel me ongelukkig, heel vaak chagerijnig. Ik wil me gelukkig voelen maar het lukt me niet. Kunnen jullie me helpen om me gelukkig te maken?
Ga leuke dingen doen, zet vrolijke liedjes op!
Zoek het probleem en probeer dat op te lossen. Waardoor ben je vaak chagerijnig? En probeer van de kleine positieve dingen te genieten!
wij kunnen jou niet gelukkig maken, zeker niet via een forum… dat kan jij zelf.
vertel eens wat meer over jezelf, hoe sta je in het leven? heb je veel vrienden, fijne familie enzovoorts of heb je de afgelopen tijd iets naars meegemaakt? heb je een geloof? hoe ziet je dagelijks leven eruit?
kus
Ik heb het ook wel eens, het helpt echt om even naar buiten te gaan of met vriendinnen picknicken. Aan leuke dingen denken en veel met vrienden en familie over dingen die je dwarszitten praten.
ik had/heb een beste vriendin, alleen zij is naar een andere school gegaan, heeft nieuwe vriendinnen gekregen en ook weer een hele goeie daardoor heb ik het gevoel dat ik vies vuil ben omdat ze nooit meer met me wil afspreken enzo. Ze heeft sinds kort ook verkering met me neef en dat vind ik zelf ook niet echt zo leuk. Ik heb ook wel nieuwe vriendinnen ontmoet ook wel een goeie alleen als ik met haar in het weekend wil afspreken is ze altijd bij haar moeder en ze woont best wel ver weg. En ik heb veel ruzie met mn ouders maar dat hoort erbij als je een puber bent.
kan je dit niet plaatsen in lucht hier je hart topic…