Ik zie mijn vriend echt doodgraag. En hij mij, dat weet ik.
Maar ik voel me zo vaak ongelukkig in onze relatie.
Meestal gewoon om dingen die hij zegt of niet doet, of dingen die hij juist wel doet, maar in mijn ogen je niet doet als je die persoon graag ziet.
Het was begin april twee weken uit tussen ons. Hij had het uitgemaakt, maar nadien besefte hij wat hij had laten zitten en hij miste mij heel erg. En ging voor onze relatie er terug helemaal voor gaan!
Maar de laatste weken is het weer aan het minderen. De eerste weken voelde ik mij super, sliep echt heel goed. Maar nu de laatste twee weken ongeveer, zit ik er weer door.
Ik ben veel te veel verdrietig, stond al twee keer klaar om het uit te maken, maar ik kan dat niet. Want ik weet wat ik aan hem heb, hij is gewoon het beste wat ik ooit zal vinden. Op sommige momenten voel ik mij heel gelukkig, maar die worden minder en minder.
Ik zit in de blok, en concentreren lukt weer minder en wordt weer veel wakker 's nachts.
Ik moet het leren van mij af te zetten, maar weet gewoon niet hoe. Als hij bij mij is, ben ik gelukkig, maar soms ook niet. Dan wil ik hem gewoon wegsturen, maar durf niet.
Voor het uit was, bleef hij elke maandag altijd tot 19 uur, sinds het terug aan is, gaat het beter tussen ons dan ervoor, maar dan blijft hij nooit. Snap het gewoon niet. Als ik iets vraag dan zegt hij dat hij gewoon naar huis wil gaan of dat hij vindt dat we elkaar moeten kunnen missen. Gewone excuses, en daar wordt ik ongelukkig van.
Vandaag heb ik hem niet gezien, hij stuurt geen één sms… Laat niks van zich horen, pas een halfuur voor het slapen gaan. Terwijl ik zoveel keer gezegd heb dat ik het super vindt als hij door de dag eens iets stuurt, moet niet lang zijn, gewoon één sms. Hij werkte trouwens niet vandaag, dus dat is ook geen excuus.
Allemaal kleine dingen die hij weet dat ik daarvan gelukkig wordt, dat doet hij niet.
Ik heb het gevoel dat hij minder bij mij wilt zijn.
Soms denk ik dat het echt aan mij ligt. Maar ik vraag helemaal niet veel. Gewoon liefde, ik ben zo makkelijk gelukkig te maken, maar dat lukt hem niet eens. Soms denk ik dat ik beter verdien.
Maar ik weet gewoon dat ik hem zo hard ga missen en ik zie hem nog steeds super graag! En als het uit is, ga ik ook ongelukkig zijn.
Vorige week huilde ik, hij troost mij niet eens! Doet gewoon zijn ding thuis verder terwijl ik in de zetel zat. Maar als een meisje op tv huilt kan hij er niet naar kijken omdat hij dat erg vindt.
Vorige week hadden we even ruzie in de auto, ik zweeg en hij ook. Toen zong hij kei hard mee met de radio, floot… Hij was precies zo gelukkig dat ik me ongelukkig voelde.
Soms kan hij ook heel lief zijn! Maar ik heb gewoon het gevoel dat hij geen moeite meer doet voor ons.
Wij praten echt super veel op elk gebied. Maar als ik dan zeg dat ik ongelukkig ben, dan zegt hij ja dan moet je het uitmaken. Hij wacht precies op mij totdat ik het uitmaak… Of wel zegt hij dat hij niet goed genoeg is voor mij, dat ik beter verdien… Ik zeg dan dat hij er iets aan moet doen! Maar ja, het gebeurt gewoon niet.
Ik begin er echt door te zitten. Loop hele dagen ongelukkig, hij ziet dat ook, maar doet er niks aan! Hij maakt hij alleen maar erger door weg te gaan, mij negeren, …
Het is eruit… Ik weet niet of jullie kunnen helpen of advies geven, maar het doet gewoon al goed het even te zeggen. Ik praat er ook veel over met mijn moeder en beste vriendinnen, maar eens van een ander horen kan goed doen.