Hallo allemaal,
We hadden gym het laatste uur vrijdag en ik moest al heel nodig plassen
Maar ik mocht niet naar de wc, we moesten salto’s maken op de trampoline en toen plaste ik half in mijn broek ik schaamde me supererg en ben huilend weggerent nu durf ik niet meer naar school help wat moet ik doen? en hebben jullie ook in zo’n situatie gezeten dat jullie niet meer naar school durfden?
Groetjes en alvast bedankt!
Troll
In groep 7 was ooit een jongen iets te fanatiek bezig met touw trekken, die liet ook alles lopen.
Gewoon morgen weer naar school gaan, wat wou je anders doen?
Ze gaan je keihard uitlachen als je niet naar school komt vanwege dat. Ga gewoon
Ik zou gelijk verhuizen naar een ander land en een nieuw paspoort aanvragen. Niemand mag achter je echte identiteit komen.
Gewoon naar school gaan, sowieso zou ik niet huilend wegrennen want dan gaan mensen gelijk denken dat er iets aan de hand is. En als je niet naar school gaat morgen ga je dan wel de rest van het jaar? gewoon naar school gaan dus als je niet wil dat het erger word.
Daarom.
omfg haha
Als jij doet alsof het niks ergs is, dat het iedereen wel is kan overkomen, zullen je klasgenoten net zo reageren. Who cares?
Ik heb hetzelfde gehad, ben naar school gegaan en werd dus heel mijn middelbare school (nu nog steeds), hiermee gepest en aan herinnert.
Wat vervelend voor je, dat die mensen zo laag zijn .__.
Kun je nagaan, en dan zijn ze allemaal 19 of 20. Zieke geesten zul je blijven houden.
Daar kan ik dus echt niet tegen. Je zou verwachten dat ze op die leeftijd wel volwassen zouden zijn, maar nee, nog steeds zo kinderachtig.
Sorry maar ik lig dubbel hier
Als ik naar de andere topics kijk van de TS dan denk ik zomaar dat dit een trol is. Slotje + ban.