Ongeluk zusje, wat kan ze doen?

heey

hebben jullie misschien wat tips voor mij.
ik heb een zusje, en die heeft een ongeluk gehad.
ze kan nu alleen maar op bed liggen en ze heeft ook heel veel hoofdpijn.
daardoor kan ze ook geen t.v kijken of op de computter
en ze licht nu al 4 weken op bed.
maar nu begint de verveling echt dodelijk toe te slaan bij haar
hebben julie misschien tips voor iets wat ik haar kan geven ofzo of wat zij kan doen. zodat ze zich niet hoeft zo verveeld.

want ik vind het echt heel erg zielig voor haar. ik hoop dat julie iets weten

Titel niet in hoofdletters.

tja , als ze erge hoofdpijn heeft kan ze bijna niks.

Lezen?

Koop een hele stapel tijdschriften/boeken voor haar? Laat haar vrienden/vriendinnen op bezoek komen… ehh, DS?

^^ vriendinnen is idd dwel vet gezellig , alleen doe er dan niet te veel te gelijk, als je hoofdpijn hebt en mensen gaan daar vet hyper *zucht*

Ja precies, een of twee per keer of zo. Of je gaat lekkere cupcakes/koekjes voor haar bakken? Of warme chocolademelk voor haar maken. Of je leent haar een paar cd’s zodat ze muziek kan luisteren?

Beterschap voor haar btw.

Tekenen?

wat sneu! ik hoop dat hte snel beter gaat met haar!

Voortaan de titel niet in hoofdletters en een duidelijkere titel aub!

typ bij crea bea zittend/liggend in de zoekfunctie in en je hebt een groot topic vol leuke ideeen die ze kan doen!

bedankt voor julie reacties :grinning::smiley:

ik ga kijken wat ik voor haar kan doen

kan ze lezen? anders misschien zo’n mooi boek met fotos kopen, of zelf een plakboek voor dr maken, of ze kan een moodboek gaan maken?

of ga eens langs bij de bieb, daar hebben ze luisterboeken. die doe je in een discman of misschien kan dat ook al op je ipod, en dan kan ze naar harry potter luisteren ofzo, lekker ogen dicht en luisteren.

wat zielig! wens haar maar beterschap van me! (ze kent me niet, maarja)
misschien kan ze leren haken, breien, mandala’s, spelletjes met haar doen, fimokleien, scrabben, puzzelboekje kopen?
hoop dat ze er wat aan heeft!
xx

ja ze vind de luisterboeken die ik heb geleend heel erg leuk.
en ik ga morgen naar de winkel om een plakboek te kopen… maar wat kan je allemaal in zo’n moodboek plakken ?? en ik denk dat ze het zelf ook wel leuk vind om dat te maken.

een moodboek plak je gewoon mode dingen in geloof ik, die je mooi vind, met een leuke makeup erbij, zoiets? maar je kan er ook inpakpapier met een leuk motiefje erbij plakken, net wat je inspireert, er is ook een topic voor op girlscene!

wat ook wel leuk is, als je toch aan het knutselen gaat, wreck this journal, daar is ook een topic voor op girlscene. dat is een soort dagboek en op iedere pagina staat een opdracht, zoiets als: gooi het boek door de kamer, of maar hier vlekken met je eten, of teken allemaal krullen.

een wreck this journal kopen

eehm maak een plakboek voor haar waar dingen in staan van vriendinnen enzo heeft ze steeds iets te kijken…! & blijft leuk…

Mp3, lekker muziek erop :wink:

Wens haar trouwens nog maar sterkte van me ook al kent ze me niet :'3 Wat is er eigenlijk met haar gebeurt? Als je hier geen antwoord op wilt geven kan ik dat begrijpen hoor. Maar ik vraag het me af?

nog meer ideeen :face_with_raised_eyebrow: