Ongelooflijke rotsituatie

hey,
Ik weet niet wat ik ermee moet, maar ik wil het gewoon kwijt… Zodat ik mijn hart kan luchten.

Zoals misschien veel van jullie wel weten, heb ik al een aantal jaar een relatie met mijn vriend. Ook ben ik zwanger van zijn kindje dat in februari geboren wordt en sinds november zijn we bezig met ons huisje, waar we alles zo goed mogelijk proberen aan te passen voor de kleine geboren word.

Rond kwart over 5 zat ik met mijn vriend aan de telefoon, hij belde me om te zeggen dat hij zo thuis zou komen en dat hij al onderweg is. Toen hoorde ik een knal en m’n vriend zei niks meer… Ik was zo bang en de verbinding werd verbroken.

Later ben ik gebeld door de politie, die vertelden dat ze mijn vriend uit de auto hebben gehaald. Een waarschijnlijk dronken man is op zijn auto in gereden.

Mijn vriend ligt met kritieke toestand in het ziekenhuis en het is niet zeker dat hij het gaat halen. De kans is ontzettend klein.

Ik hoop zo dat het goed komt.
Ondanks dat ik twijfel of er een God is, want die zou dit ons gezinnetje niet aan doen, zou ik willen vragen of jullie willen bidden. Voor mijn vriend, voor mij en vooral voor onze kleine, zodat zij niet zonder vader hoeft op te groeien.

Dit wilde ik gewoon van me af schrijven… Sorry hiervoor.

:sob::muscle:

Oh wauw…

Heel veel sterkte en ik hoop dat alles weer helemaal goed komt!

Meid, hoef je geen sorry voor te zeggen! Goed dat je het van je afschrijft. Ik wens je heel erg veel sterkte en duim voor jullie dat alles weer goed komt.
Heftig dit, je gunt zulke dingen niemand…

:frowning_face:

Wat ongelofelijk machteloos moet jij je voelen… Het lijkt me echt verschrikkelijk wat jij nu doormaakt. Ik geloof zelf niet in een god, maar ik hoop ontzettend met je mee dat dit een positief einde heeft.
Ik wens je enorm veel sterkte in deze tijd en ik zal voor jou, jullie kindje en hem hopen op een goede afloop. Dit mag gewoon niet gebeuren.

Aawwwhhh wat vreselijk zeg!!!
Heel veel sterkte en ik ga voor hem bidden! (wat is je voornaam, dat is makkelijker, de man van… weet je wel)
Ik hoop ook dat het goed komt!! :frowning_face:

Wat vreselijk! Heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop erop dat alles goed komt.

Of is je voornaam eva… Wss he… In dat geval, Eva, ik beloof je ik ga zo bidden, voor jullie alle drie! :sob::muscle:

Eva.

Dankjulliewel dat jullie zo lief zijn. Ik heb mijn vriend nog niet gezien, ik mag niet bij hem omdat ze niet weten of ik het wel aan kan met mijn zwangerschap. Ze zijn bang voor tetanus of andere ziekten ofzo dat ik het aan mijn kindje doorgeef.

Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte en ik hoop op een goed einde :sob::muscle:

Wow, wat ontzettend heftig! Ik hoop echt heel erg voor je dat het goed komt. Heel veel sterkte!

Ohhhh wat afschuwelijk. Rillingen toen ik het las.
Ik wens je alle sterkte toe en ik duim voor jou en de aankomende kleine dat je vriend het haalt!! :sob::muscle:

Wat verschrikkelijk! :sob::muscle:
Heel veel sterkte, ik zal voor je bidden!

Ik heb trouwens meteen mijn ouders gebeld, waar ik voorlopig terecht kan zodat ik niet alleen in ons huis zit. Gelukkig maar, want ik kan toch niet slapen nu heb ik tenminste nog mijn moeder om samen wakker te zijn.

Dit is misschien heel naar om te zeggen, maar ik hoop oprecht dat de eikel die achter het stuur is gekropen nadat hij heeft gedronken, goed gestraft wordt. Maar eerst moet mijn vriend beter worden…

Jullie zijn zo lief, met zulke lieve reacties! Dit vrolijkt me echt een beetje op, dat er zoveel mensen met me meeleven en hopen dat het goed komt…

Ik zou net naar bed gaan, maar het raakt me toch wel heel erg. Zo’n onverwachte klap terwijl het net allemaal zo’n leuke tijd is met je kindje en je huis. Ik zou echt gek worden als ik in jouw situatie zat. Gelukkig is er nog hoop en daar moet je echt proberen zo lang mogelijk aan vast te houden!
Gelukkig heb je dan in ieder geval steun bij je ouders, en nogmaals: ik duim voor een goede afloop!

Jeetje, dit is echt verschrikkelijk.

Meisje, heel veel sterkte en, ondanks dat ik ook niet in een God geloof, zal ik voor je bidden… :sob::muscle:

Ik wil je ook even zeggen dat ik het helemaal met je eens ben. Mensen met alcohol op, die achter het stuur durven te kruipen, weten best wat de gevolgen kunnen zijn en mogen voor mijn part een paar jaar de gevangenis in.

Jeetje meisje, wat een vreselijk nieuws om te moeten horen. Ik hoop met heel mijn hart dat je vriend het gaat halen. Ik heb een gebedje voor je gedaan.

Ah nee, echt rot! Ik heb ook een gebedje voor je gedaan, hoop echt dat alles goed komt met je vriend!

O mijn god wat erg, hou ons op de hoogte als je wil! Ontzettend veel sterkte hiermee! :sob::muscle: