Dat had ik ook. Ik probeerde ook van alles maar niks leek te helpen. Uiteindelijk kwam ik erachter dat mijn huid juist best wel gevoelig was en als een reactie op de meeste producten veel talg aanmaakte. Wat bij mij echt helpt zijn milde producten, het liefste zonder parfum en parabenen/siliconen. Dus juist niet producten voor de vette huid, maar voor de gevoelige huid. Voor verzorging vind ik de sensitive dagcreme van Nivea (zonder parfum en parabenen) heel fijn, die is heel mild en maakt je huid totaal niet vet, maar is wel voedend genoeg. Er is volgens mij ook een nachtcreme van die lijn. Micellair water vind ik heel fijn om mijn gezichts make up weg te halen (blush/bronzer/concealer) en dus mijn huid schoon te maken, want dat is ook heel mild, zelfs milder en minder uitdrogend dan gewoon water. Ik weet alleen niet of micellair water ook voldoende is voor het verwijderen van foundation, want dat gebruik ik niet. Verder gebruik ik niet heel veel producten, soms tea tree olie voor op een puistje, maar verder geen tonics, serums of wat dan ook. Ik merk echt dat mijn huid er veel beter uitziet nu ik zo min mogelijk producten gebruik en het kost ook nog eens veel minder tijd. Hopelijk heb je er wat aan!