Ongeloofelijk veel vrienden hebben.

Heej ! :grinning:

Er zijn zo van die mensen(/meisjes) die echt véél vrienden hebben. Het lijkt alsof er niemand is dat dat meisje niet kent ! Op hun hyves zet iedereen zo van die reacties als : Mooie foto! Ik hou van je (en dan hun naam) <3 etc.
Echt ongeloofelijk denk ik dan, hoe kan het dat op alles wat ze doen mensen reageren ?
Dus, nu vraag ik mij af hoe het komt dat zij zoveel vrienden hebben en zoveel succes bij de jongens enzo ?

Als jullie het weten of als hier van die meisjes zitten, ik zou het graag willen weten :grin:
Voor mij blijft het een mysterie . . .

Liefs. :slightly_smiling_face:

Dat met die reacties enzo kan komen doordat ze ook reageert op die van andere mensen die ze niet kent?
Of je hebt van die mensen die iedereen toevoegen?
I don’t know

heel sociaal zijn denk ik :slightly_smiling_face:

populair gedrag.

Gewoon heel zelfverzekerd overkomen, contacten maken etc.

Ze zijn allemaal fake.
Wat heb jij liever ?
3 echte vrienden
of 30 fake ones?
Dan heb ik het over die aandachtsgeile hoertjes die zich altijd sletterig gedragen en om alles gillen.

euh… aardig doen? en dan krijg je vrienden…

Volgens mij zijn het van die meisjes die ook overal op reageren & snel (vrij onbekende) mensen aanspreken op hyves/ real life :slightly_smiling_face: Je moet het maar kunnen, zo snel op een onbekende jongen/meisje afstappen en spontaan een gesprekje aanknopen.

http://rlv.zcache.com/1_social_life2_good_grades3_adequate_sleep_tshirt-p235782843683763393q9ck_400.jpg

Ja ik vind dat het toch wel ''bijzonder" is als je dat kan ! :grinning:
& neen, het zijn niet zo van die aandachtsgeile hoertjes, daarom vind ik het juist zo bizar !
&& Het zijn zo mensen van alle soorten, ik bedoel dus mensen die 3 jaar ouder zijn of juist 2 jaar jonger. Dus niet zo alleen maar van hun klas.

Nou, het valt me altijd op dat de meisjes die dat hebben vaak een beetje prototype vmbo-slet zijn.

:""""")
Mensen die veel reacties en respects op hyves krijgen, hebben niet per definitie veel vrienden. Verder is het zo dat bij íedereen, ja, IEDEREEN, de échte vrienden op één hand te tellen zijn. De rest zijn meer… kennissen lijkt me. Mensen waar je wel lol mee hebt enzovoort, maar echte vrienden; nee. En veel mensen kennen betekent niet gelijk veel vrienden hebben.

Je gelooft een beetje in een illusie. Ik ken ook een meisje dat voor de buitenwereld, vooral via hyves heel populair lijkt, maar eigenlijk is ze best eenzaam en ongelukkig.

Waarom wil je dit eigenlijk weten? Wil je zelf ongelooflijk veel vrienden hebben ofzo? Wat heb je daar aan? Beter 1 goede vriend dan 100 slechte…

Oh en succes bij de jongens; over het algemeen zijn het soort meisjes die via hyves 1000000 respects en reacties krijgen het soort meisjes die enkel players en losers aantrekken. :’) Daar zou ik niet jaloers op zijn.

Ik ben het helemaal met je eens :wink:
Mijn vriend, op hyves die veranderd zijn profiel elke dag misschien wel 100 keer, abnormaal!!!

Ik ken ook een meisje en zij kent echt letterlijk honderden mensen. Ze knoopt met iedereen zomaar een gesprek aan, kent echt heel erg veel mooie jongens en meisjes etc.
Elk weekend heeft ze wel wat te doen, altijd vrienden bij haar/naast haar. Maar weet je wat? Op haar eigen verjaardagsfeestje nodigde ze haar beste vriendin uit, degene die ze al het langst kent.
Ze kwam niet, ze ging liever naar een voetbalmatch met een bende jongens, terwijl haar vriendje, die dat meisje maar een maand of twee kende, wél ging. Zo’n mensen verdienen geen jaloezie, althans zij niet. Het enige waarover ze bij mij praat, is zichzelf en dan klaagt ze over een vriend van haar die ook alleen maar over zichzelf praat…
Ze dringt zich op aan mensen en blijft bij mensen en is heel lacherig en sociaal met hen. Dat is het ‘geheim’. Ze gaat in op interesses van mensen, en als iemand haar toelaat, pakt zij hem meteen af en noemt die haar ‘BFF’. God, wat word ik misselijk van haar.
Iedereen vindt haar leuk, en ze pakt echt iedereen af. De jongen die ik leuk vond, daar loopt ze nu altijd samen mee en noemt hem haar BFF.
Veel vrienden hebben is misschien leuk, maar volgens mij word je er niet beter door of minder eenzaam. Dat zeg ik alleszinds. Je kan hen nooit allemaal als vrienden beschouwen, omdat je er te veel hebt om ze allemaal met even veel belangstelling te onderhouden.

dat van hyves is nep,
ik krijg ook altijd allemaal reacties van wijven die ik totaal niet mag, en dan verwachten ze dat ik wat terug doe ofzo? mijn vriendin ook, kraakt allemaal mensen af, en dan geeft ze reacties als; lekker meisje! <3<3<3 enzo.

echt zielig -.-

Ze vragen erom, daarom hebben ze veel R&R. Nog nooit iemand gezien die nadat ze een foto hebben geplaatst gelijk in hun WWW of waar dan ook; NEW PF! (L)(K)(L) R&R = BACK (L)(L) schrijven?
Hatelijk.

Ik ben het met het meeste hierboven wel eens dat ze zelf om reactie en respect vragen enzo, maar ik ken ook meisjes die gewoon superaardig tegen iedereen zijn, niet eens zo superknap zijn maar gewoon heel spontaan, zelfverzekerd en totaal niet verlegen en daardoor dus veel mensen kennen.

Tja, soms denk je ook wel dat zulke mensen het veel beter hebben. Ze zijn degenen met de leukste vriendjes, de meeste Hyves vrienden en krabbels, en lijken daarbij niet eens zo dom en lelijk te zijn. Ook gaan ze naar leuke feestjes en zo…

Maar eigenlijk is dat niet waar. Als zo iemand een jaar weggaat, is iedereen haar vergeten. Haar vriendje heeft dan inmiddels 20 andere meisjes gezoend, haar ‘bff’ roddelt over haar, en uitnodigingen voor feestjes zal ze niet meer krijgen.

Het is maar net hoe je je voordoet. Bij mij op school zijn het allemaal het zelfde type meisjes: meestal blond, niet al te knap maar zeker niet lelijk. Ze gaan allemaal naar hockeyfeestjes en lopen er qua kleding niet slecht bij, maar niet bijzonder en hebben geen eigen stijl.

Dus ja, het is net waar je bij wil horen. Ik hoor liever bij de niet-populairen, wanneer iedereen me vergeten is zijn mijn vriendinnen me nog lang niet vergeten. Bovendien heb ik niets met hockey of net iets te nette kleding.
Ik ben gelukkig met mijn 2 vriendinnen die ik heb :slightly_smiling_face: