Ik heb al eens eerder mijn verhaal in een topic gepost, maar aangezien er niet zo heel veel reacties op worden geplaatst heb ik besloten om een eigen topic aan te maken…
Er is een jongen waar ik ongelofelijk gek op ben. Ik heb hem door een vriendin leren kennen, omdat hij in de vriendengroep van haar vriendje zit. Sinds ze mij over hem verteld heeft, kom ik hem regelmatig tegen op verschillende plekken en ik word echt steeds gekker op hem. Het rare is, dat ik hem niet eens persoonlijk ken of met hem heb gepraat. Maar iets aan hem maakt me gek. Vooral zijn uitstraling denk ik. Wanneer ik hem zie hebben we wel wat oogcontact, maar daar blijft het bij. Ik zou hem echt zo graag beter willen leren kennen, maar de vraag is hoe? Hem zo maar aanspreken of hem toevoegen op Facebook enz. is niet echt een optie aangezien ik soms best wel verlegen ben. Ik zou hem gewoon echt willen leren kennen en in ieder geval niet mijn kans bij hem mis willen lopen
Aangezien ik er best wel mee zit, vroeg ik me af of iemand misschien tips heeft met wat ik kan doen, of iemand die hier misschien ervaring mee heeft?
Liefs Terri