ongelijke borsten

Ik heb het helaas ook :frowning_face:

Ik heb het niet, maar mijn borsten staan heel ver uit elkaar, helemaal naar de zijkant toe zeg maar. Vooral in een bikini is dit superlelijk!

Ik snap wat je bedoelt, ik heb precies hetzelfde probleem. Ik vind het ook heel vervelend, onder kleding is het meestal nog wel te verbergen (behalve met strakke hemdjes), maar in bikini vind ik heel vervelend en doe ik dan ook liever niet. Heb nu al nagedacht over evt. plastische chirurgie, want ik ben nu 14, maar volgens de arts is de kans redelijk klein dat het uit zichzelf nog bijtrekt. Omdat ik nu zo jong ben, maar er wel last van heb laat ik een goed passende vulling maken voor in mn bh…

Zo heeft iedereen wat idd… Maar het voelt alsof je de enige bent.

heer erg bedankt allemaal!
nog meer reacties altijd welkom (:

Ik heb het ook! Echt sinds mn 12e al, ben nu 17 en het is nog steeds niet gelijk.
Ik baal er zo van ik ben echt al jaren niet in een zwembad geweest.
Heb aan een kant A en een kant een volle C, dus ookal vul ik het op je ziet het van opzij heel erg en je ziet aan de ene kant een bolling en aan de andere niet.

Ik ben al naar mijn huisarts geweest, hij zegt dat er (nu nog) niks aan te doen is. Ik ga zeker een vergroting nemen als het niet bijtrekt want het heeft een heel erg effect op mijn leven. Nooit leuke hemdjes, nooit een mooi decolleté nooit een strapless jurkje of topje nooit een bikini, altijd voorzichtig met omkleden waar mensen bij zijn.

Mijn vriend vind het gelukkig niet erg en hij staat ook achter me wat ik ook doe. Dat is erg fijn maar het veranderd niets aan mijn borsten.

Ik heb wel gelezen dat ze bezig zijn met een nieuwe manier van borstvergrotingen, namelijk vet ergens weghalen en in je tieten stoppen. Nou dat lijkt mij wel wat, heb ik ook niet zo’n harde bal aan 1 kant :stuck_out_tongue:
En ik heb op andere forums gelezen dat je een vergroting vergoed kan krijgen wegens psychische schade.

Als t bij mij niet ‘goed groeit’, ga ik waarschijnlijk ook een vergroting [aan 1 kant] nemen.
Dat van dat vet heb ik ook ooit is gelezen maar dat zou ik niet doen als ik jou was,
want ik las ergens anders dat je maar 1 cupmaat kan vergroten en dat het geen garantie is dat het blijft zitten, helaas…

& sommige verzekeringen doen ook vergoeden als je 2 of meer cupmaten verschil hebt dacht ik.
Maar dat weet ik ook allemaal niet precies ;p

Vroeger was het zoiezo gratis, ze hebben het aangepast. Jammer want er lopen dus best veel meisjes rond met dit probleem.
Ik las op een anders forum ook over een vrouw die rond haar 30ste zwanger werd en toen is alles bijgetrokken. Maar dat vind ik veelste lang om te wachten…
Dus nog even hopen en goed inlezen over plastische chirurgie. Ik ga het sowieso in een ziekenhuis laten doen, dan weet ik zeker dat het geen mafkees zonder diploma is.

Ik heb precies het zelfde ik heb A links, en C rechts.
Heel groot verschill ( en ik ben 13)
De dokter zei dat het bij mij waarschijnlijk niet meer goed komt dus als ik
18 ben laat ik de 1 vergroten . Nu draag ik ook van de secretdingen en dat helpt echt heel erg. Ik voel me een stuk zekerder , Owja en ik heb in mijn bikini mijn moeder die erin laten naaien ziet niemand wat van

Ik beging een soort obsessie voor borsten te krijgen, echt heel erg…
Maar als ik met een meisje met een vette inkijk praat dan denk ik steeds, had ik dat maar, gewoon dat het kan, en dan blijf je er steeds naar kijken.
Ik schaam me dan wel, maar borsten zijn echt vaak het eerste waar ik op let als ik met iemand praat…

ik ben bijna 17 en mijn borsten zijn ongelijk ene is cup b en andere nauwlijks a
ik haat dit echt en hoop dat het bijtrekt

Same problem here. de ene is B/C en de andere is A geloof ik.
Maar het valt heel erg op. als ik een een topje ofzo aan wil en je leunt een beetje voorover zie je gelijk een groot verschil en van de zijkanten ook. echt hatelijk.
Hopelijk trekt het snel bij :rage:

Die van mij zijn ook niet gelijk.
Het is niet alleen lelijk maar ook vervelend met bh’s…
Maarja dat komt vast nog wel en anders kun je de ene laten vergroten of de andere verkleinen.

Dat is erg vervelend, misschien kan je inderdaad zoals hierboven ergens al staat opvulling in je ene bh kant doen. :slightly_smiling_face:

Nou dat lijkt me geweldig. Bij mij is het nog steeds heel erg. Ik zie zooooveel leuke bikini’s maar er is gewoon niets waarin het niet opvalt. Echt heel frustrerend.

Urgh ik heb het ook :pensive:
Maar wat ik ook heb is zeg maar dat de ene een B is en dan is de decolleté wel volgegroeid en dan mijn andere is denk ik A? En daar heb ik gewoon geen decolleté en dan lijkt het net alsof ik een gat heb daar… of fake dat ik borsten heb. Echt lelijk :’) Ik hoop ook dat dit aanpast… Maar voor bikini’s maak ik me geen zorgen…

Je kan altijd langs prive klinieken voor een consult voor eventueel een borstvergroting of iets. Dit kan gratis en vrijblijvend. Zo kun je iig een indruk krijgen over wat er precies gedaan wordt.

Misschien dat je bij de ene cup een extra vulling kunt doen? Zodat ze evengroot lijken

Heeeii ik had het ook toen ik in de 1e en 2e zat! Er zat best een groot verschil in en ik werd er heel erg onzeker door… Ik kocht voorgevormde bh’s en deed er wattenschijfjes in aan de kant van me kleinere borst. Uiteindelijk is het weer recht gegroeid en ik ben heel trots op mijn mooie cup c/d :smiley:

Dat is toch zo bij iedereen?