ongelijke borsten

Ik heb een probleem. Mijn ene tiet is groter dan mijn andere.
Nu zullen jullie wel zeggen, ach meid, dat groeit allemaal nog wel dat is bij iedereen zo, alleen bij mij is het heel erg, mijn ene borst is cup d (komt dicht in de buurt van een e) en mijn andere borst is een b. Ik vind dit zelf echt zo lelijk!
In de zomervakantie hadden een paar jongens er ook al wat van gezegd, hee jou ene tiet is groter dan de andere! Maar dat ontkende ik gewoon. Heeft iemand tips hoe ik dit een beetje minder kan laten lijken?
alvast bedankt!

1 troost; geen enkele vrouw heeft gelijke borsten, tenzij ze nep zijn. :slightly_smiling_face:
Ik weet niet hoe oud je bent, maar het zal nog wel bijtrekken hoor. Mijn ene borst was ook altijd een stuk kleiner dan de ander, dat scheelde ook 1 tot 2 cupmaten, maar nu zijn ze bijna gelijk. (:

oh gelukkig dat is fijn om te horen, ik ben zelf 15 (:

Opvulling in die ene?
Nee idk, sterkte ermee xD

Toen ik 15 was waren ze ook érg ongelijk. Nu ben ik 18 en is het bijna niet meer te zien. :slightly_smiling_face:

Heb even je topictitel aangepast…

Meestal trekt dat wel weer bij, niemands borsten zijn precies gelijk. ;3

ik heb het ook, alleen niet zo erg als jij hebt, maar zoals al gezegd, het kan nog voor een groot deel bij trekken.
tips om het minder te laten lijken:

• shirtjes/truien met print dragen
  • afleiding door andere dingen zoals sjaaltje/lange ketting
  • géén shirtjes met een rechte horizontale lijn. Vermijd dus bijv van die babydolldingen die rond je borsten aangesloten zitten en daaronder wijd gaan.
  • cardigans/vestjes met v-hals. Wel iets eronder, zorg dat je niet zo’n diep decolleté met spleet hebt, dus draag er wel iets van een hempje ofzo onder.

zorg dus vooral dat je dingen draagt die de aandacht afleiden, zodat niet iedereen naar je borsten kijkt.

Heb/had ik ook.
Ik Had het eerst ook echt van een D/E en een B.
Nu is het meer D/E en een C.
Dus het komt allemaal wel goed!

Ik heb 2 cupmaten verschil tussen links en rechts.
Heb ook wel is zo’n opmerking gehad dat ‘die ene meer vooruit stak’.
Best vervelend & hoop dat t nog bijtrekt…

Maar ik ben naar de Livera en Hunkemöller geweest en heb daar mijn probleem uitgelegd en heb van die opvullingen gekocht.
Bij Livera heet het ‘Little Secrets’.
& wat ik ook wel is doe is een bh met uitneembare vulling kopen en dan aan de ene kant de vulling eruit halen en aan de andere kant die beide vullingen erin.
Je kan ook een sjaal om doen dan valt t ook minder op.

heel erg bedankt allemaal voor de reacties
ik heb er zeker wat aan!
nog meer tips zijn natuurlijk altijd welkom (:

je kan de ene borst opvullen,
of bijvoorbeeld een sjaal dragen en die dan over je borsten laten vallen.

Dat heb ik dus ook… Ene kant is te groot voor mijn bh en aan de andere kant heb ik ruimte over(nogal plat). Ik heb pas cup A misschien B maar ik draag nog gewoon A voor het verschil. Ik ben altijd bang dat het opvalt, met kleding gaat het nog wel misschien. Maar vooral in de zomer baal ik er echt van. Ik draag daarom liefst alleen een drukke bikini, driehoek-vormig zegmaar en met een dunne vulling. Dat scheelt al best veel.
:angel:

Een vriendin van me heeft dat ook…
En mijn buurmeisje had het ook en is operatief gelijk gemaakt.

Je bent nog jong, ze kunnen nog ‘gelijk trekken’
gebeurt dat niet, en je vind het echt een probleem, dan weet je huisarts/chirurg er wel raad mee.

same problem, als ik er later echt mee zit dan ga ik er wel wat aan doen…
en dan doe ik het ook voor mezelf.
maar op dit moment moeten mensen (vooral boys) me nemen zoals ik ben, toch…

Veel meisjes hebben dat inderdaad.
Ik had het ook. Maar bij mij is het nu bijna niet meer te zien.
Het is zeg maar weer ‘goed’ gegroeid. (:
maar wat ik dus deed, je hebt van die BH’s bij de H&M, en daar zit zon vulling in die je er uit kunt halen. (:
Nou die haalde ik er uit, en die stopte ik in mijn bikini. (: want daar kun je ook de vulling uithalen ( bij mij wel in ieder geval, ook bij de H&M weg )
nou, en je zag het verder niet meer (:

x

Ooh dat is wel een aardig verschil ja. =O Maar niemand heeft ze helemaal symmetrisch hoor… Maar kan je het niet opvullen ofzo? En als het niet meer gelijk groeit zou je misschien later kunnen overwegen om er iets aan te laten doen als het echt niet anders kan.

Bij mij zijn ze ook een klein beetje ongelijk, bij jou is het dan wel een stukkie erger, maar het komt wel goed joh! het is echt niet erg hoor… (;

Was laatst ook op zo’n programma, weet even niet hoe dat heet, maar by dat meisje hadden ze het geopereerd, ze was dan ook al ouder en ook echt groot verschil. Merja, ik zou gewoon nog even wachten met zoiets extreems, grote kans dat het weer gelyk groeit ofzo he dus :slightly_smiling_face:

Merja, beschouw dit maar als up (;