ongelijke borsten

Hoihoi, ik ben in het afgelopen jaar ongeveer 10 kilo afgevallen en heb daardoor ongelijke borsten. Ik weet dat veel meiden dit hebben maar bij mij is het zo, de ene is cup C en de ander cup B. Dit maakt mij behoorlijk onzeker en is heel erg onhandig met het kopen van nieuwe BH’s. kan iemand mij hier een tip over geven of die het zelfde heeft?

Same problem. Eentje is een cup groter dan de andere. Tip: koop een bh die voor de grootste past. Anders krijg je dadelijk een hang borst, en dat is pas lelijk.

En dan kan je het bandje aan de kant van de kleine borst wat strakker doen.

Join the club!

Wat infinity zegt. Of een sok ofzo proppen in de cup van de kleinere borst :slightly_smiling_face: .

ik heb het ook een beetje :cold_sweat:

geen enkel paar borsten is exact gelijk. Bij de meeste mensen is het alleen zo’n klein beetje dat het niet echt opvalt. Ik heb tijdens de groei op het hoogst bijna 3 cupmaten verschil gehad, maar toen ging de kleine opeens meer groeien en nu zijn ze ongeveer gelijk.

Dát vind ik een goeie tip! Nooit over nagedacht

precies dit

Die is echt slim!! dat ga ik voortaan doen. Ik wist niet dat er meerdere dit hadden, echt bedankt voor de reacties!

Je kunt bij de Hunkemöller ook van die kleine push-up pads kopen. Als je dan inderdaad en beha koopt die past bij de grootste borst, en de andere cup opvult met die pad, zullen je borsten redelijk gelijk ogen. Veel geluk!

I know that feel. Mijn tieten zijn al zo minuscuul en dan zijn ze nog eens enorm ongelijk ook :’)

Hier heb ik ook last van. Mijn rechter borst is cup D en mijn linker borst is volgens mij B. Ik koop altijd bh’s in cup D en als ik een laag uitgesneden topje aan heb doe ik bij mijn kleinste borst een doorzichtige bh vulling, is een soort gel die er voor zorgt dat je borst groter lijkt. Voor mijn gevoel zijn ze dan in verhouding.

Ik meld me. Linker is groter dan de rechter. K’vind het wat jammer, maar heel erg zit ik er niet over in ~