Ongeldige rabatcombinatie ?? h&m online bestellen..

Hey girls!

Ik ben aan het bestellen op de h&m site en toen ik zag dat het bedrag zo hoog was besloot ik om een kortingscode op te zoeken hier. Alleen die waren niet meer geldig… maargoed ik die code’s verwijdert & na de kassa gegaan. Toen kwam er te staan dat er een ongelige rabatcombinatie is (?) en dat ik de klantenservice moet bellen. Weten jullie misschien hoe je dit oplost zonder de klantenservice te bellen??
Of moet je gewoon een dagje wachten met bestellen?

Alvast bedankt!
Hoop dat jullie me kunnen helpen & dat ik m’n kleertjes kan bestellen :slightly_smiling_face:

upp… :kissing:

oeh zou het niet weten meid!
up

Alles uit je mandje gooien en opnieuw erin gooien, bestelling annuleren ook wel, dan kun je gewoon alles weer opnieuw erin gooien zonder codes

heb ik ook gehad, moet je klantenservice bellen en die kunnen je bestelling dan gewoon verzenden (:

Thanks girls!

Okee dus als ik gewoon de klantenservice bel, dan moet je klantnummer doorgeven ofwat?

Ik heb gisteren geprobeerd om uit teloggen & daarna alles weer opnieuw te kiezen alleen dat lukte niet… Probeer t zo nog is een xtje!

Ik had dat ook een keer. Toen moest ik ook de klantenservice bellen.

Het is gelukt! :grinning: Heb gewoon net alles opnieuw gedaan, en ben helemaal niks tegengekomen over die foutmelding… :slightly_smiling_face:

Bedankt voor al jullie reacties!

xxx