hoi dames,
Ik zit met een lang verhaal, dus als ik jullie was zal ik hier maar even de tijd voor nemen.
Als eerst wil ik even zeggen dat ik echt hoop dat iemand mij hiermee kan helpen want ik ben best wel een controlefreak en ik wil me hier niet meer druk om maken.
Ik heb nu ongeveer een relatie van 1,5 jaar met mijn vriend, hij woont ongeveer 45 km bij mij vandaan en heeft het de laatste tijd erg druk, dus zie ik hem 1 keer per week of als het tegenvalt 1 keer in de 2 weken.
Het begin van de relatie liep heel soepel, we praatten veel via app, we zagen elkaar ook niet vaak maar we waren allebei dol gelukkig, dit kwam meer en deels omdat we de hele dag door praatte via app, er waren weinig momenten dat ik niet met hem aan het praten was. Dit is ook een van de redenen dat ik verliefd ben geworden, ik had het gevoel dat ik werd gewaardeerd en dat er naar me werd geluisterd.
Na ongeveer 1 jaar toonde hij steeds meer afstand, hij was vaker buiten en wanneer hij buiten met zijn vrienden is appt hij mij niet omdat dat gewoon niet gezellig is voor zijn vrienden, wat ik wel kan begrijpen. Maar doordat hij vaker naar buiten ging, had hij minder tijd voor mij en dan bedoel ik gewoon simpelweg dat hij me weinig contact. Ik heb dit tot nu toe ongeveer 5 keer herhaalt. Hij begreep me wel altijd, maar had soms excuses.
Elke keer als we samen zijn toont hij genoeg interesse in me en heeft hij alle aandacht bij mij, maar wanneer hij weer thuis is bereid ik me erop voor dat ik weer 1 week of 2 weken een interesse loze vriend heb.
Ruzie maken helpt niet echt want na een korte periode valt hij weer terug in zijn oude gedrag, wanneer ik hem hierover aanspreek zegt hij dat hij het ‘vergeet’.
Ik heb hem wel eens vertelt dat hij zijn tijd moet verdelen over zijn vrienden en zijn vriendin, maar op een of andere manier begrijpt hij het niet.
Hij is vaak buiten en als hij thuis is, reageert hij ook 1 keer in de zoveel tijd.
Wanneer ik daar iets over zeg veranderd er alsnog niks, behalve dat hij wat meer slijmt.
Als ik boos word heeft hij ineens wel alle aandacht voor me dus ik krijg het gevoel dat ik altijd maar ruzie moet maken om alsnog met hem te praten.
Dus naar mijn gevoel is hij zijn interesse in me verloren of is de relatie voor hem nu ‘gewoontjes’.
Elke keer wanneer ik dat bij hem opnoem zegt hij dat het niet waar is en laat hij me weten dat hij nog net zo is als in het begin, terwijl ik duidelijk zie dat er heel veel is veranderd.
Misschien ben ik blind of misschien stel ik me aan, maar mijn gevoel mist iets, kunnen jullie mij helpen?