ong half jaar VERLIEFD maar hij ziet me niet staan

Hay dames.
Ik ben ong een jaar verliefd op een jongen, wat je ondertussen wel verliefdheid kunt noemen…
maar we zien elkaar niet zo vaak, we hebben elkaar heel snel ontmoet met een vriendin erbij, even gepraat, toen vond ik hem al leuk, toen wat gesprekken gehad op msn, maar hij zegt niet meer dan; oke ja met jou? en loveyou zij die eerst, maar toen zij die een tijd niks meer, en toen 1x zij die loveyou, ik helmeaal in de wolken, maar als ik hem op de fiets zie en ik roep z’n naam, reageert die ook niet…
ik wil wel met hem daten; maar ik durf het gewoon niet, of beter gezegd ik weet niet hoe ik dat moet aanpakken. Want opeens met hem daten is best raar, want zijn vrienden keuren mij zegmaar af. Een vriendin is er wel mee bezig, maar het beste is dat we wat asfspreken, en niet dat vriendinnen zeggen mijn naam hartje zijn naam…
ik weet niet wat ik gewoon moet doen!!

Waarom keuren zijn vrienden jou af:O?

Omdat ik met die vrienden niet goed kan opschieten,
en er gaat een verhaal rond van mij en mijn vriendin daaro …
ik voel me nu echt kut dat ik hem niet kan krijgen,
dit klinkt echt hopeloos wanhopig :stuck_out_tongue_winking_eye:

meis ik zal je 1 ding zeggen hij vin jou leuk en zijn vrienden keuren je af omdat ze niet willen dat hij met jou krijgt omdat ze dat zelf willen zij vinden jou ook leuk snap je :wink:

Benader het maar zo; Als hij je echt leuk zou vinden, zou hij de opmerkingen van zijn vrienden negeren.

Je kan wél proberen om beter bevriend met hem te raken zodat hij misschien jou anders benaderd dan hoe zijn vrienden dat bij jou doen…

Als hij haar echt leuk vond, reageerde hij veel geinteresseerder. (sorry Topicstartster, :open_mouth: ik vat vanuit jouw verhaal op dat die jongen behoorlijk afstandelijk doet)

Hahaha ja bedankt,
maar ik moet idd een keer met hem afspreken …
maar dat gaat nogmoeilijk worden want hij gaat ALTIJDmet die vriend die mij een soort van haat,
dus… maa ruit mn hoofd zetten heeft ook geen zin :|!

Ga ervoor zal ik zeggen :3 Anders nodig je hem een keertje bij jou thuis uit, dan gaat die vriend ook niet mee ^^

Heel herkenbaar verhaal ‘behalve dan dat van die vrienden die jou afkeuren.’ Michien vind die jongen wel een ander meisje leuk dat die daarom afstandelijk doet , zoies is bij mij ook gebeurt maar al gauw zag die in dat zij niks voor hem was en toen het uit ging (na 2 weken ofzo xd) ging ik heel veel met hem om enz en spraken we af en al snel waren wij happy together en wij hebbe het langer vol gehouden dan 2 weken:P
Dus of hij vind iemand anders leuk en wil jou niet kwetsen of hij wil gewoon stoer doen tegen over die vrienden, Of hij vind jou ook sprr leuk maar durft dat niet te zeggen(want volgens mij zijn jullie ook niet echt vaak met z’n 2e)
Maar je moet gewoon zeggen: ‘‘heey heb je zin om me te gaan naar de mec ofzo’’ (daar spreek ik vaak af met vrienden) iniedergeval zoiets waar jij ook vaak heen gaat met je vrienden dan denkt die echt niet ik ga op date en dan moet je beetje aan het eind gewoon vragen wat vind je eigenlijk van mij en dan mag hij het zeggen;)

ja inderdaad,
nouja ik ga het proberen,
me vriendinnen zitten nu ook wat te regelen haha, want die kennen hem goed.
heeeel erg bedankt voor de tips girls! (ll)

Haha, laat je ons weten wat er gebeurd is? Vind ik altijd leuk om te horen… :ok_woman:

haha ja,
alleen er is niks gebeurd
de ene keer doet die normaal/best lief, en dan doet die tegen me vriendinnen heel andeers, maar me beste vriendin zegt dat me andere vriendinnen misschien bluffen…
ik weet het niet hoor
ik vind hem zó leuk!

:open_mouth: ik heb ook zoiets ,
alleen ik ben 16, en hij 27 xD
heb wel met hem gezoend enzo.,
maar ik wist toen niet hoe oud hy was.,
en ik ben bang dat hy my niet meer wilt zien ofzo
alsdie merkt dat ik pas 16 ben :S
en het klikte tussen hem en mij al een hele tijd vet goed
vanaf het begin.

sorry voor het verhaal,

ik snap jou zooooo goed.
die gozer die ik leuk vind, het is nogal schaamtelijk, maar letterlijk een jaar (datweet ik omdat ik 'm vanaf schoolfeest vorigjaar 20maart leuk vindt)… :$, is ook ALTIJD met zo’n jongen.
hij is klein, blond en heeft rimpels (rimpelkabouter dus)… maar goed ik weeeet ook niet waarom ik reageeer als ik het antwoord dus zelf ook niet weeet, mar ik weet hoe je je voelt.

succes meid (Y)

Ik herken je verhaal ook, behalve dan afkeurende van vrienden (tenminste :astonished: niet dat ik weet iig!)

Weet ook niet hoe ik het moet aanpakken enzo, dus ik kan je niet zo goed helpen helaas… Waarom ik reageer weet ik eigenlijk ook niet maar moest het ook gewoon even kwijt :wink: