Oneindig Piano-Contest! ♥

Heej!
Welkom bij Het Grote Piano-Contest c;

Het is de bedoeling dat je een filmpje van jou die piano speelt post, en dan kijk ik welke het best en origineelst is.
Je krijgt punten, maar niemand valt af! Als je een keer een 9 hebt gekregen, en een keer een 8, dan heb je in totaal dus 17 punten. Het gaat gewoon oneindig lang door.

ER zijn opdrachten, en een deadline wanneer je hem ingeleverd moet hebben. En wat voor soort liedje het moet zijn.

Let op:
Het moet een bestaand liedje zijn die je na speelt. Zeg ook welk liedje je speelt!

Deelnemers:

• Bottles
  • elisabeth
  • LAYANA
  • Memories
    -

Eerste opdracht:
Om in te komen, speel een liedje dat jij leuk vind. Wat jij goed hebt geoefend en goed kan spelen.
Deadline: Zondag 16 juni.

Ja c;

DE contest. Leer Nederlands voor je een contest organiseert.

zeikerds

ik doe mee :slightly_smiling_face:

DE contest ja, maar De Grote Piano-Contest niet, dus het moet Het Grote Piano-Contest zijn… c;

Leuk, ik zeg je erbij!

Maar hoe gaat dit in zijn werk? Jij luistert filmpjes en als er een fout is gemaakt, valt die af? Of als de gene een liedje speelt wat jij niet leuk vind? Mij lijkt het moeilijk een beetje om dat te doen

^ Ik kijk naar degene die het best/origineelst heeft gespeeld.

Ik zeg er bij elk event ook bij welk soort liedje het moet zijn, van een bepaalde band/zanger/zangeres, rockmuziek, klassiek, en meer.

Ik zou wel mee willen doen, maar ik heb helaas vrij weinig tijd, de laatste tijd!

Jammer, maar toch bedankt c;

Nog 3 deelnemers, dan beginnen we!

Nouja, het is geen schrijfcontest dus op zich is grammatica niet echt een issue. Maar TS, net zoals dat het ‘het pianoboek’ is omdat het ‘het boek’ is, en niet ‘de pianoboek’ (hoewel het wel ‘de piano’ is), is het hier ‘de pianocontest’.

Contest is een mannelijk woord, dus gaat met het lidwoord ‘de’.

Tot zover Piv’s taaladvies. Ik kan geen pianospelen dus dat wordt 'm niet met mij, maar ik vind het een erg origineel idee (:

kom op nog wat mensen :upside_down_face:

[size=4]Als er nog 2 mensen bij komen, beginnen we![/u][/b]

ik vind het heel leuk bedacht! alleen het zit zo, ik speel eigenlijk niet klassiekk maar ik wil wel meedoen, maar weet niet of ik hier in pas ennnee ik heb een elektrische piano ( weet niet of dat goed geschreven is maak me alsjeblieft niet af, een mens maakt fouten) ik hoop dat dat niet erg is!

Is niet erg, met dat klassiek was maar een voorbeeldje c;

Ik zet je erbij!

Nog 1 dan beginnen we!

Leuk bedacht ik kan alleen niet zo goed spelen, ik heb pas een keyboard en begin net pas met leren… het enige volledige liedje wat ik kan is tommorrow - annie (en dat is er nou niet een waarvan je denkt WOW! haha)
Zie dit maar als een Upje!
leuk bedacht! xxx :upside_down_face:

Ik wil op zich wel meedoen, maar kan maar 1x in de 2 weken op de piano (ben het ene weekend bij mijn vriend en het andere weekend thuis-thuis), is dat erg?

Nee, ik zet je er wel bij :slightly_smiling_face:

Oh shit, heb de deadline niet gezien. Voor a.s. zondag kan ik geen filmpje meer maken, maar heb wel een opname opgeslagen (maar alleen geluid). Weet alleen niet of dat mag? Want kan begrijpen dat ik daarmee niet echt kan bewijzen dat ik het ben, maar wil bijv. best als ik weer thuis-thuis ben een filmpje maken van het nummer opnieuw met mijn naam o.i.d.