oneindig free assignment contest

Hooi allemaal,

Ik heb net ondervonden dat alle free assignment contests vol zitten… Dus bij deze een nieuwe voor de mensen die nog graag eraan mee willen doen.

Het werkt zo:
Elke week zet ik een opdracht op zaterdag (hoop ik) erop. Je kunt altijd meedoen en kijken welke rondes je leuk vind. Je hoeft dus NIET aan elke ronde mee te doen! Een uitroepteken achter je naam tussen { } betekend dat je het hebt ingeleverd. Als het uitroepteken in week 15 achter je naam staat betekend het dat je de opdracht van die week hebt ingeleverd.
De opdrachten zullen elke keer een ander soort opdracht zijn. Dus de ene keer iets met fotografie, dan weer met mode, dan met muziek en dan weer eens met schrijven. Zo kun je kiezen wat jij leuk vind en waar je goed in bent.
Voor elke opdracht geef ik punten,
Dit gaat als volgt:

• Iedereen die iets inlevert krijgt 1,0 punt.
  • Als je 5e bent krijg je daar nog eens 1,0 punt bij opgeteld.
  • Als je 4e bent 2,0.
  • 3e = 3,0.
  • 2e = 4,0
  • 1e = 5,0
    Ik zal ook een korte beoordeling geven. Daarbij geef ik een minpunt en een pluspunt(in woorden). Verder staat achter je naam tussen haakjes het aantal totaal punten dat je tot dan toe hebt gehaald.
    Als je 20 punten hebt begin je weer bij 4 punten. Aangezien je dan een doel hebt bereikt kun je uit het volgende kiezen:
  • Je wordt mede beoordelaar. Hoe dit er precies uit zal zien gaat in overleg met jou via privé notes, zodat we er allebei tevreden mee zijn. Als er dan weer iemand anders de 20 heeft bereikt en dit ook kiest zal ik helaas jou vervangen voor die ander.
  • Of ik stuur je een kaartje. Niet een gewoon kaartje, maar een kaartje dat helemaal leuk is gemaakt, zelf is gemaakt en eventueel een klein kadootje of iets dergelijks bevat.

Deelnemers:

• MauwMauw (10,0)
  • Kiekeboe (6,0)
  • Reneetje
  • nevergiveupx. (8,0)
  • Megan (5,0)
  • Rose
  • Klarieke

Opdracht 1:
Maak een foto waarbij je je laat inspireren door de volgende tekst: Bears are very nice, as long as you are nice to them. ~Karl Lagerfeld~ Probeer deze tekst op een creatieve manier te vertalen/“verfotograferen”. Je mag gebruik maken van photoshop, maar dan wil ik graag ook het origineel zien.
Inleverdatum: zaterdag 13 april 2013 22:00

Opdracht 2:
Ga naar http://www.hm.com/nl/dressingroom/LADIES en maak een outfit die je aan zou doen naar je eerste date. Dit is alleen niet een normale date naar de bios ofzo. Het is met je beste vriend waarmee je hebt besloten om eens te kijken of jullie vriendschap ook verder kan gaan zeg maar. Hij kent je al 6 jaar en jullie kennen elkaar door en door.
Inleverdatum: zaterdag 20 april 2013 22:00

Opdracht 3:
Bij deze dan eindelijk de nieuwe opdracht!!! Deze keer kun je kiezen uit twee dingen. Bij de eerste maak je een verhaal met als thema koninginnendag/koningsdag. Heet verhaal is max 750 woorden lang, anders krijg je aftrek. Als je niet zo van de verhalen bent kun je kiezen voor de andere mogelijkheid. Dat is weer een foto met als thema koninginnendag/koningsdag.
Inleverdatum: zaterdag 11 mei 2013 22:00

Veel succes en ik ben benieuwd!!!

Ik wil meedoen! Ik moet wel nog even nadenken over deze opdracht, maar ik vind het al een geweldig idee :slightly_smiling_face:

Als ik me nu op geef, moet ik dan wel gelijk met deze eerste opdracht meedoen? Of mag ik beginnen bij een opdracht die mij ‘goed uitkomt’?

@Kiekeboe Je hoeft niet deze opdracht niet direct mee te doen. Dus ik zet je dan op de lijst en dan kijk je wanneer je mee doet oke?:slightly_smiling_face:

@Zoeyxx ja is goed :slightly_smiling_face:

Leuk, zet mij er ook maar bij ^^

upjeflupje :upside_down_face: !!!

:upside_down_face:

Leuk, ik doe mee! C:

leuk!!! :upside_down_face:

uppiefluppie :upside_down_face:

Hey! Ik zeg nu al dat ik dubbelpost ga moeten doen, sorry daar voor (door overload enzo :slightly_smiling_face: )! En ook nog dit: Ik heb 3 foto’s i.p.v. 1, omdat ik geen progamma vond om ze alle drie goe samen te zetten :confused: sorry dus.

(zie het als twitter ofzo) :slightly_smiling_face:

Leuk gedaan:)

upsjehupsje!!! :upside_down_face:

http://www2.picturepush.com/photo/a/12680850/img/12680850.jpg

Hihi, zo lieff! <3.

De punten zijn bekend, ze staan in de opdracht box. Ook de nieuwe opdracht staat hierin! Gefeliciteerd MauwMauw!
MauwMauw: Wat ik goed aan jou foto('s) vond was dat je e tekst op een heel creatieve manier hebt gebruikt. Een tip voor de volgende keer is (voor mij) dat je nog theatraler mag zijn. Ik moest ook een aantal keer goed kijken hoe het nou zat voordat ik het begreep. Verder wel heel leuk met dat twitter enzo:)
En dan Nevergiveupx.: Bij jou vond ik de hoek waaruit de foto gemaakt is heel mooi. Ook de kwaliteit van de foto is goed. Alleen mis ik de link met de tekst behalve dat het een beer is. Probeer daar de volgende keer wat meer mee te doen:)
En heel veel succes met de volgende opdracht allemaal!

ooo, grapje, had die opdracht verkeerd begrepen, haha. Maar wat is de inleverdatum van de volgende opdracht eigenlijk? ;$

oja, sorry helemaal vergeten!!!