Onefit, Prepaid fitness kaart!

De goede voornemens zijn er weer en veel mensen willen afvallen/gezonder worden. Nu zie ik steeds een reclame voorbij komen over de Onefit kaart, Dit is een prepaid fitness kaart waarmee je dus (net als een prepaid telefoon) betaalt per keer dat je komt (goedkoper dan een abbo als je maar 1x per week gaat).

Alleen word ik van de site niet veel meer duidelijk! Ik vroeg mij af of er hier meiden zijn die er ervaring mee hebben?!

Site, www.onefit.nl

Bij mij in de sportschool staat ook zo’n OneFit scanner@ Ik heb het concept wel eens bekeken uit interesse en het viel me op dat het vrij prijzig is om met de OneFit kaart te sporten (ik geloof tegen de 6 euro per keer). Bij mijn sportschool betaal ik ongeveer 30 euro per maand, dus echt voordelig is het niet.
Wellicht is het een idee om eens in de buurt te kijken of er een sportschool is die voordelig een 10-rittenkaart aanbiedt. Bij mij in de buurt zit er eentje waarbij je voor 27.50 10 keer kunt sporten, mits je student bent. Is toch een stuk voordeliger dan dat Onefit principe!

Hier heb ik al wel naar gezocht!, helaas kan ik niks vinden =[ Maar ik zal door blijven zoeken! Thnx

Ik heb geen ervaring met Onefit, maar wel met www.sporttegoed.nl. Dat werkt echt heel simpel en bij Basic-Fit kun je terecht voor € 4,95. Uitleg is ook heel simpel op hun site, werkt net als beltegoed met opladen en zo. Had ook gezocht naar recensies en die kun je bij veel clubs ook vinden. Ik geloof dat ze al meer dan 700 clubs hebben.

groetjes,

Claire