Oneerlijkheid in de klass

Wordt jij eerlijk behandelt door je leraar?
  • Ja helemaalgoed :grinning:
  • Ja mwa wel oke :confused:
  • Niet echt nee :frowning_face:
  • De leraar irriteert me echt :rage:
  • De leraar behandelt me als een vreemde! Het wordt echt nie tleuk D:

0 stemmers

Wees eerlijk :sex:

ik voel me achtergesteld want de leraar had een koekje en ik kreeg niet eens een stukje, zal ik nu de kindertelefoon bellen??

Ja, want ik ben de leraar.

Vind je zelf dat je te weinig aandacht krijgt van je docent?

ik word altijd gemeld als ik iets niet bij heb en andere niet :confused: lekker dan

Ik had één leraar en die gaf me een 6 voor de boekopdracht voor NL en iedereen had een 7 of een 8! Maar ik dacht dus echt dat ik goed had geschreven! Nee, ik dacht het niet, ik weet het gewoon. Ik bedoel, ik wil niet egoïstisch overkomen, maar ik was er gewoon echt blij mee. Volgens mij deed die leraar maar wat. We deden überhaupt nooit nederlands, hij zat alleen maar te praten over nutteloze dingen en iedereen mocht hem behalve ik.

oh wow ik heb PRECIES hetzelfde gehad.ik wist 100%zeker dat dat van mij beter was want ik had de opdrachten van mijn vriendin ook gezien en dat was van een veel lager niveau dan dat van mij.

ook was de docent 2 weken te laat met de cijfers, wat mij nog meer de bevestiging gaf dat ze maar wat verzonnen heeft.

Ik had het wel eens een keer gehad, heb IK nog problemen om gehad ook.

Het lieverdje van de klas had een verslag gemaakt en kreeg een 8,5. Uiteindelijk heb ik een half jaar later precies dezelfde ingeleverd en ik kreeg een 6.

Nu snap ik wel dat ik fraude pleegde, maar ik wilde kei hard bewijs hebben dat die vent mij gewoon niet mocht. Dat had ik, maar ipv dat ze het erover hadden dat die man 2,5 punt verschil maakte ging het alleen maar om het feit dat ik het geprobeerd had.

Als je dit leest Meneer Bol, fuck jou man.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Heeft hij je een lager cijfer gegeven omdat hij wist dat je verslag overgenomen was?

Nee, ik was kei boos dat ik een 6 had en toen heb ik het zelf opgebiecht, omdat ik hem anders niet kon pakken op het feit dat hij altijd mij moest hebben.

En hoe reageerde hij? #totallynotoutforajuicystory ::slightly_smiling_face:

Als eerst deed die kerel verbaast alsof hij water zag branden, en toen ik het hem verder uitlegde gilde hij alleen maar dat het fraude was en ik me meteen moest melden bij zo’n persoon op school die zogenaamd probleem kindjes aanpakt.