Oneerlijk.

Het is zo oneerlijk, als je hier kijkt naar bijvoorbeeld macdonalds en KFC
hoe weinig keuze je eigenlijk hebt als je kijkt in Amerika, zo enorm oneerlijk!
Bij de macdonalds in amerika heb je bijvoorbeeld allemaal soorten koffies, ook ijskoffies enzo! en bij de kfc bijvoorbeeld macaroni met kaas… ik krijg er zoveel honger van…
Wat willen jullie vanuit het buitenland laten importeren en emigreren naar Nederland als je de kans had?

En die bitchy reacties zijn niet nodig, doe maar lekker bitchy tegen je hond ofzo.

poehpoeh

Verhuis naar Amerika zou ik zo zeggen :’)

Ga dan naar Amerika. Ga ik met je mee :’)

Wat is Nederland toch weer een verschrikkelijk land :wink:

Kind toch, wat een dilemma!

:pensive: het staat bij onzin hé? dus niet gelijk van die bitchy reacties please.

Geen boeiende reactie, maar oke;
Ik sta nu bij de Mac xD

Oh wat een ramp.

Wij hebben niet eens een KFC in de buurt ):

Ik ga zo ook lekker naar de MAC :grin: Alweer.

jaaa ik wilde ook gewoon dat ik in amerika woon

nou waar wacht je verhuizen maar.

Toen ik het begin las dacht ik, nu komt er een betoog over dat het oneerlijk is hoeveel wij hier hebben en hoe weinig er in 3e wereld landen is. Maar nee, het is oneerlijk dat er geen ijskoffie is. Waar gaat het heen met de wereld zeg.

Als je een topic opent krijg je altijd wel minstens 1 bitchy reactie.

En OT: Zo is het leven. Het leven is oneerlijk.
Bleeh, ik kan niet tegen zulke verwende uitspraken.

ik wil de jongens importeren nee echt hier vind ik niet zo mn smaak in de vs meer

:pensive: daaaamn, ik zeg toch niet dat het niet oneerlijk is dat er mensen zijn die geen eten krijgen, natuurlijk vind ik dat oneerlijk! ik vind het rete oneerlijk! maar goed, ik bedoelde meer dat het jammer is dat wij geen bepaalde producten als in Amerika hebben, maar goed…
Damn, net alsof ik iemand vermoord heb.

Ik vind dat niemand doet alsof je iemand vermoord hebt en dat je je nu een beetje aanstelt. :"D

Ontopic: tsja, stuur een klachtenbrief naar MacDonals/Burger King/KFC zou ik zeggen.

Ik vind het pas overdreven dat mensen denken dat ik mensen uit een derde wereld land blijkbaar alles misgun omdat ik zin heb in KFC?

Haha jezus :"D

Maar het leven is idd oneerlijk in elk opzicht, maar dat hoort. Als alles gelijk was was het toch maar saai.

Ja daar heb je gelijk in.
Maar het is best wel kut, als je op die sites loopt te kijken, en je hebt al enorme honger, en dan hebben ze dat niet in Nederland, plus is het daar ook nog eens goedkoper… dan tja heb je wel zoiets van: ‘’ Kut :’) ‘’
Maar goed, er zijn inderdaad mensen die helemaal geen eten hebben… dus we moeten blij zijn met wat we hebben, neemt alleen niet af dat ik graag wat extra van die dingen zou willen zien zoals in Amerika.