oneerlijk.

ik ben geen pro schrijver,en er kunnen spel fouten in zitten, maar het is maar een probeerseltje

Het gaat over Kaylee, een meisje van 15.ze is erg eigenwijs en krijgt vaak haar zin, maar toch loopt er genoeg mis in haar leventje haar beste vriendinnen Gaia en Valerie zijn ook allebij 15 en met ze 3en zijn ze heel erg close. Ook heb je Asha,Doris,Richelle en Brechje die wel bij het vrienden groepje horen maar niet zo close zijn.

Intro
"Sorry"zegt Asha,met nog een kleine glimlach op haar gezicht.
Het geeft wel” zeg ik nors.
Valerie staat op en valt bijna doordat we in de tram zitten,ze geeft me een knuffel en loopt naar de uitgang.Ik geef de andere meiden ook een knuffel behalfe asha,die heeft het niet verdient.Ze stappen uit en ik zie ze weg lopen. wat een kut streek bedenk ik bij mezelf,ze gaan allemaal lasergamen behalfe ik.En ik bijt op me lip.Niet huilen kaay,dan gaan mensen je raar aankijken.Het gaat me er niet om dat ik niet mag lasergamen maar het gaat me erom dat Asha nieteens moeite had gedaan om me er toch nog bij te krijgen,wat een rot dag,wat een rot Asha.

verder?
;$

Moet dat niet ‘het geeft niet’ zijn?

voor de rest best leuk, behalve die schrijffouten die erin zitten, maar je zei zelf al dat het maar een probeersel was.

Je interpunctie is beter als bij sommige andere, maar toch nog slecht. Als je een punt zet doe je een spatie en begin je dan pas met een nieuwe zin. En het is niet behalfe maar behalve, het is niet nieteens maar niet eens. Spatie! Verder wil ik opzich nog wel een stukje lezen maar probeer aan deze dingen te denken!

meer…

nope;p omdat ze het wel erg vind,

maaaargoed ik ga er opletten.

Ik zet mijn spullen neer in de bijkeuken. Eindelijk thuis. " Maaaaaam?" Schreeuw ik naar boven. Geen antwoord,verassend. Me moeder is heeft vaak 's avond besprekingen aangezien ze directeur is. Ik ga naar boven en pak mijn snoertje,die aan mijn moeders laptop zit. Ik denk terug aan de ruzie die ik daar over met me moeder had. Zij had haar snoertje gesloopt en toen moest ik hem aan haar geven omdat ze verder moest werken of anders gezegt Twitteren,ze Twitterd alleen maar zelfs als we uiteten gaan op onze vaste donderdag.
Als ik eenmaal achter de computer op msn zit zie ik dat er nog niemand online is,behalve Tjitse een jongen die ik via Valerie heb leren kennen.Raar persoon maar hij luisterd wel naar me.Ik begin me klaagzang over vandaag tegen hem.

Tjitse zegt:
Moet ik anders een smsje naar valerie sturen
~kayleeeeeeee zegt:
Met wat erin dan?
Tjitse zegt:
Dat het heel gemeen is van asha enzo.

Stiekem vind ik het wel en goed plan. Maar ik twijfel, het is gemeen om te doen omdat Asha het waarschijnlijk ook gaat lezen. Toch stem ik in met het plan. Gemeen ik weet het maar ik zit nu wel mooi alleen 's avonds terwijl hun plezier maken.

more.

Geen antwoord, verrassend. (spatie + extra r)
Mijn moeder heeft vaak 's avonds (is moet weg + extra s)
geven, omdat (komma)
gezegd Twitteren, ze Twittert alleen maar. Zelfs als we uit eten gaan(ik weet het niet zeker, maar volgens mij moet gezegd met een d, en twittert met een t. Ook weet ik niet zeker of twitteren met een hoofdletter moet. En weer de spatie na de komma. Het is misschien mooier om achter maar een punt te doen, dat bekt wat lekkerder en uit eten moet uit elkaar)

Zo zitter er vast nog wel meer dingen in, maar het is laat xD dus dit is alvast een begin.

Ben wel benieuwd hoe het verder gaat van mij mogen t wel langere stukken worden vind altijd jammer als ik klein stukje lees dan wil ik meer lezen:P

laat maar geen intressen meer duurt me al telang …!begin geen verhaal als je niet eens verder gaat!