onee, er komt een primark in ...

Gent!
Zijn er nog meiden die dit niet zo fijn vinden? Want ik ga nu regelmatig naar de primark in Luik en hier in Gent zie ik dan niemand met die kleren lopen.
Maar nu komt er dus 1 in Gent en vermoedelijk gaat heel Gent dan in dezelfde kleren lopen…
Zijn er Hollandse meiden die hiervoor ook schrik hadden in de andere steden waar ze een primark openden?

Is er een Primark in België :open_mouth: waarom wist ik dat niet !
Ik ben blij dat ik weet dat ik nu niet helemaal naar Holland moet gaan !

ahaha toen de Primark kwam in Rotterdam bij de Alexandrium vond ik dat niet erg hoor. Ik bedoel Primark heeft zoveel kleren waar je zoveel mee kan combineren. En in Primark heb je echt verschillende kleren, en ik denk niet dat iedereen precies dezelfde dingen gaat halen :stuck_out_tongue:

groetjesss.

Dat was al langer bekend :stuck_out_tongue:

Ik studeer in Gent en ik vind het dus ook absoluut niet leuk. Heel Gent zal er idd in lopen.

Nee, want de H&M zit ook overal en daar koop ik ook vaak kleding. Toch zie ik weinig mensen in dezelfde kleren lopen, dat is hetzelfde met de kleding die ik bij de Primark koop en ik woon er 10 km vandaan.

VintageROCKS: echt? ik studeer ook in Gent, maar ik weet het pas sinds vandaag, en ik vind het echt niet leuk
Mevrouwcactus: ik zie hier net heeel veel mensen met de kleren van de h&m lopen, zoals die winterjassen etc

Ken de winkel niet eens. :’) Is er 1 in A’pen misschien?

omg. komen jullie echt helemaal naar Nederland om kleren te halen bij de Primark -___- Primark heeft wel goedkope spulletjes, maar het is niet zooo’'n goede kwalitiet wegens ervaring.

Dat was al wel langer bekend denk ik :slightly_smiling_face:
Maar ik had dat ook met de Forever21. Die kwam in Antwerpen, terwijl ik altijd een beetje “uniek” was omdat ik online bestelde, en niemand het hier kende.