onee, er komt een primark in ...

Gent!
Zijn er nog meiden die dit niet zo fijn vinden? Want ik ga nu regelmatig naar de primark in Luik en hier in Gent zie ik dan niemand met die kleren lopen.
Maar nu komt er dus 1 in Gent en vermoedelijk gaat heel Gent dan in dezelfde kleren lopen…
Zijn er Hollandse meiden die hiervoor ook schrik hadden in de andere steden waar ze een primark openden?

Is er een Primark in België :open_mouth: waarom wist ik dat niet !
Ik ben blij dat ik weet dat ik nu niet helemaal naar Holland moet gaan !

ahaha toen de Primark kwam in Rotterdam bij de Alexandrium vond ik dat niet erg hoor. Ik bedoel Primark heeft zoveel kleren waar je zoveel mee kan combineren. En in Primark heb je echt verschillende kleren, en ik denk niet dat iedereen precies dezelfde dingen gaat halen :stuck_out_tongue:

groetjesss.

Dat was al langer bekend :stuck_out_tongue:

Ik studeer in Gent en ik vind het dus ook absoluut niet leuk. Heel Gent zal er idd in lopen.

Nee, want de H&M zit ook overal en daar koop ik ook vaak kleding. Toch zie ik weinig mensen in dezelfde kleren lopen, dat is hetzelfde met de kleding die ik bij de Primark koop en ik woon er 10 km vandaan.

VintageROCKS: echt? ik studeer ook in Gent, maar ik weet het pas sinds vandaag, en ik vind het echt niet leuk
Mevrouwcactus: ik zie hier net heeel veel mensen met de kleren van de h&m lopen, zoals die winterjassen etc

Ken de winkel niet eens. :’) Is er 1 in A’pen misschien?

omg. komen jullie echt helemaal naar Nederland om kleren te halen bij de Primark -___- Primark heeft wel goedkope spulletjes, maar het is niet zooo’'n goede kwalitiet wegens ervaring.

Dat was al wel langer bekend denk ik :slightly_smiling_face:
Maar ik had dat ook met de Forever21. Die kwam in Antwerpen, terwijl ik altijd een beetje “uniek” was omdat ik online bestelde, en niemand het hier kende.

Maar uiteindelijk ben ik superblij dat hij er is, en of iedereen dan in die kleren gaat lopen die jij draagt? Goh, iedereen combineert het anders… En het is je eigen persoonlijke combinatie die niemand snel zal gaan nadoen. :slightly_smiling_face:

Dus don’t worry, het went wel :wink:

ahahahah SERIEUS?! kijk ff op internet, maar het ligt er ook misschien aan dat je geen Primark bij je in de buurt hebt.

Ja. :’) Ik heb die winkel ook nog nooit ergens gezien. Dus.

Waarom moeten hier steeds nieuwe topics over geopend worden? In het show je primark aankopen topic praat ook ie-de-reen er al over…

Er komt ook een primark in HARTJE den haag… ik vind dit ook belachelijk

Wat maakt dat nou uit? :’) In elke stad zit ook een H&M en een Vero moda en een Zara.

Ik zie serieus het probleem er niet van… Ga dan ook zitten zeiken over de H&M. Moet de helft dan ook weg, want ooooh stel dat je in dezelfde kleren loopt als iemand anders !!!

Eens even denken… Ik heb ergens gelezen dat de Primark niet in elk filiaal hetzelfde verkoopt, de inkoper koopt dingen in en alles waarvan hij/zij denkt dat die dingen goed genoeg is en leuk verkoopt houden ze in het assortiment. Dat is in elk filiaal weer anders. Dus niet zo huilen, wat maakt het uit. Het valt echt wel mee hoe interessant de kleding van de Primark is, het is gewoon lekker goedkoop.

ahahah dat is wel waar, ik bedoel, moet nou iedereen een eigen winkel hebben om zo uniek mogelijk over te komen?! :stuck_out_tongue:

Wat is daar nou weer zo vreemd aan?! Voor mij is Rotterdam bijvoorbeeld dichter bij dan Luik. Had je misschien ook even kunnen bedenken?

Jij bent echt irri :’) Je doet wel moeite om Primark met een hoofdletter te schrijven, maar van hoofdletter aan het begin van een zin heb je zeker nog nooit van gehoord. FAAAAAAAAAAAL

wtf. sorry hoor, maar ik vind het een beetje eng dat je op mijn zinnen gaat letten. Ik schrijf nou eenmaal zo… Ik ga jou tog ook niet commanderen met dat je geen moeite neemt om irri voluit te schrijven -__- btw. Dat jij moeite moet doen om een hoofdletter te schrijven :slightly_smiling_face: dus FAAAAAAAAAAAL