One tree hill

I love it ;d

seizoen 6 word hier ondertussen uitgezonden :3
ik vind het alleen heel erg dom dat lucas en peyton niet meer in de serie zullen zijn in seizoen 7 :frowning_face:

In het begin mis je ze wel, maar na een tijdje went het wel hoor! Er komen nog een paar goede personages voor in de plaats. You’ll see!

LIEFDE VOOR ONE TREE HILL (L)(L)
ik heb zelf box 1 en heb box 2 net geleend van een vriendin (die heeft ze allemaal)!
't is zo verslavend haha;p

Sorry dat ik deze moet uppen… :’)
Maar meer OTH fans?
Wie weet hoe OTH seizoen 7 nou precies eindigt? Toch niet die aflevering waar Quinn word neergeschoten he o.o ?!

-

I love it too =D heb ze ook op dvd
echt geweldige serie, lekker vol drama :stuck_out_tongue:

ja wel… dat was het einde :frowning_face:
kan niet wachten tot het weer begint

Jup. Q/C zijn de cliffhanger.
come’onnnnn. :")) I don’t give a damn about them :")
Maar ach maak je niet druk om hun :") Als je spoilers volgt moet je maar zien :")

Maar mensen jullie moeten dantoch nog 2 weken extra wachten want seizoen 8 begint pas op 14 september ;p :slightly_smiling_face:

Ik volg het ook al jaren via Amerika want serieus NL is verschrikkelijk met series xD" Downloaden FTW <3 (Ik kijk veelste veel series vanuit America)

neee ;o
word ze neergeschoten?!
aaarg…

ik vind S7 wel redelijk depresief ;p
de laatste afleveringen die ze hier in Belgie hebben uitgezonden toch… ;p

Uh, bedankt om het te verklappen…

ik heb alle 6 de dvdboxen! :d superserie! Nu wachten op seizoen 7! Leuk dat hier eindelijk topic over is.

jaaa i love it <3

I love one tree hill <33
ik ben nu bij seizoen 6 in 't midden ergens haha

ik denk niet dat ik daar aan kan wennen als lucas en peyton eruit gaan in seizoen 7 o.o

ik ben seizoen 7 nu aan 't kijken, heel jammer dat lucas & peyton weg zijn :frowning_face:
maar het is wel nog leuk :slightly_smiling_face:

Waarom is dit topic zo dood? Wie kijkt er ook (recent)?
Ik zag dvd box 8 liggen in de free record shop, binnekort maar kopen want ik ben benieuwd wat er met Q/C gebeurd!

NOU

oeeyeaah seizoen 9 begonnen ^^ !

Yay, nieuwe seizoen =)
Ik weet ergens wel dat dit ook gewoon het laatste seizoen moet zijn omdat nu zelfs James Lafferty slechts parttime meedoet, maar ik heb het sinds ik een jaar of 12 was altijd gekeken en ik wil niet dat het stopt!
Overigens lijkt het wel een spannend seizoen te worden, met die opener!