[one shot] God

Als een onbeschreven blad, gedragen door de wind, aangekondigd door de stilte voor de storm, daalt ze langzaam neer. Enkel de zachte plof in het natte gras verraadt haar kille wezen. Met een donker gelaat, overschaduwd door de inktzwarte nacht, omlijst door een ebbenhouten kroon, staart ze naar ’t hemelgewelf, gefascineerd door zijn onmetelijke omvang. Een zucht verlaat haar zalmroze lippen, gesierd door scharlakenrood bloed, net zoals haar witte nachtjapon.

Ik stel geen vragen.

De stilte hangt tussen ons in en verplicht ons de resten van de vorige dag weg te vegen – de pijn te vergeten. Maar de ketenen die onze lichamen blauw tekenen binden ons aan die godvergeten dag, maken het onmogelijk om ’t de rug toe te keren.
Met trillende handen scheer ik langs haar ingevallen wangen, me vaag bewust van haar tere huid.
‘God.’ Een gebroken glimlach toont haar slechte gebit, tanden variërend van geel tot zwart schitteren in het vale maanlicht.
‘God.’ mompel ik haar na.
Ik buig naar voren, mijn lippen stillen het diepgewortelde verlangen, leggen alleen stilleven vast.
‘God.’

Mooi! :cry:

Leuk <3 Houd van shorts… Ik wil ook echt weer vaker gaan schrijven

Dit is zo mooi. Ik begrijp nooit hoe mensen zo goed kunnen schrijven.

Heel mooi!

Dan moet je het vooral doen! Niets is leuker dan schrijven na een hele lange writersblock gheghe.

Bedankt voor de complimenten trouwens <3

Mooi! Het is bijna poëzie. :grinning: Knap ook dat je zo weinig woorden nodig hebt.

Ah bedankt. Die complimenten hier zijn lief <3

Nog tips en tops? Up ^^