One or another

Impossible.

Ik ben een Marokkaanse meid en ben van mezelf al pot anders tegenover de andere meiden. Waarom? Cause i like mixed guys. Moluks,indonesisch,afghaans en nu nederlands… Begin oktober was het eindelijk zover! De opening van de restaurant waar ik al een maandje werkte. Samen met de schilders, bouwvakkers, interieurs waaronder een nederlandse jongen werkte hielp ik mee met het poetsen en schilderen om de tent klaar te maken voor de big day! Af en toe voelde ik ogen in mijn rug but i did the usual thing and worked my ass off to make money… to buy clothes. Hihi

De jongen was een rustige jongen and very down-to-earth. Hij had een mooie torso en nice kledingstijl. Toch viel hij mij niet op… De dag was aangebroken en we begonnen steeds elkaar beter te leren kennen. Op gegeven moment begon hij schatje te noemen ipv mijn eigen naam. Het viel op de werkvloer maar het beviel mij wel aangezien het veel leuker is om te werken en tegelijkertijd te flirten.

Zo ging dat een maand door. We kregen contact op facebook en besloten op date te gaan. First date was in de bios. Gelijk was het aan, we hebben onze eerste zoen gehad en sindsdien waren we onafscheidelijk. Hij begon langzamerdehand verliefd te worden op mij maar ik deed toch stoer tegenover mijn vriendinnen. Neejoh hij vind me leuk… Neejoh hij is gwn leuk maar niets voor mij…

Alsnog begonnen we vaker te daten en begon het steeds leuker te worden… Toen was het 1e kerstdag. Samen uit eten gegaan, wandeling gemaakt terwijl het sneeuwde en tot slot mij als vriendin gevraagd waar ik natuurlijk ja op zei aangezien ik tot over mijn over verliefd was geworden op de jongen wat ik totaal niet doorhad. Ookal ben ik different, ik bid 5x per dag, ik spreek vloeiend arabisch en marokkaans en hou mij aan de normen en waarden binnen ons cultuur en islamitisch geloof. Niet drinken, roken, opstap gaan en mijn kuisheid bewaren tot het huwelijk. Dit laatste begon een issue te worden tijdens mijn relatie met hem.

Hij had een appartementje en ik begon hem vaker te bezoeken. Dryhumping and kissing was zeker aan bod, maar telkens als hij echt wild was duwde hij van mij af en zei hij stop. Natuurlijk hadden we allebei door dat dit niet gaat werken en hoe leuk hij ook is, ik bewaar mijn kuisheid aangezien dit voor mijn eigen bestwil is. Mijn vriendinnen raden mijn relatie met hem af omdat ik onbewust hechter werd met hem en diep zat. Heel diep. Toch dacht ik neejoh he’s just a fling. Jeugdliefde or whatever u call it.

We hadden vaker een serieus gesprek maar toch hielden we van elkaar.
Na 3 maanden begonnen we ik hou van jou tegen elkaar te zeggen en shit got serious. Afgelopen maandag waren we bij elkaar en was het gezellig totdat we weer een serieus gesprek hadden en allebei begonnen te realiseren dat dit niet ging werken en het beste is om uit elkaar te gaan nu het nog pril is.
Het is nu uit en we hebben gehuild en geknuffeld en ja… op dat moment besefte ik het wel maar nu nog niet echt. Ik weet niet wat ik moet doen. Aantal jongens tonen interesse maar ik heb er helemaal geen zin meer in.

What to do when u just break up?!
Wat als ik hem tegenkom?
Het is uitgegaan vanwege realistische redenen… niet vanwege ons relatie zelf… niet dat we elkaar niet meer leuk vinden, of niet van elkaar houden…

Het is uit omdat het niet kan. Ik voel me echt kut en heb even mijn verhaal hier gedaan.
Ik voel me nu ietsjes opgelucht! Als iemand tips voor mij heeft, please do…

xoxo
:wink:

Ik weet niet wat ik ervan moet vinden.
Dryhumping en dan schrikken van seks?
Dat eerste is ook niet iets wat wel mag hoor, waarom is het opeens erger als het om seks gaat? Is toch allebei fout?
Als de reden is: maar dan ben ik geen maagd meer en komen mensen erachter, vind ik het best dom. God ziet het namelijk wel, dat droogneuken :’)

Ja naja ik snap het niet.

Klopt maar soms doe je dingen waarbij je niet bij nadenkt.
Ik weet wat mijn zondes zijn.
And he is no good to me omdat ik dan zondes bega. En natuurlijk doe ik het
allemaal zelf maarja liefde maakt blind he…

Wat is precies je vraag? Gaat het er uiteindelijk nou om dat het gewoon uit is of omdat je niet met hem naar bed mag/wil?

Ik vraag aan jullie meiden om mij tips te geven om zsm over mijn ex heen te komen. Want ik zit er echt mee dat het uit is en denk constant aan hem…
I don’t know what to do…

Firstly, stop writing in english.
Ten tweede, het is niet makkelijk om over iemand heen te komen, geef het de tijd.

Watch your language missy…
Ja true, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan