One night stands

Ik weet niet hoe het in jullie omgeving is, maar waar ik woon is iemand al snel een slet.
Zelfs maagden zijn hier sletten. Maar dat zal wel aan m’n woonplaats liggen. Te dicht bij Staphorst ofzo.

Het woord slet word zo vaak mee gesmeten, overal wel denk ik.
Niks van aantrekken

nooit gedaan en ben het ook niet van plan

Sinds wanneer is zoenen een one night stand?

Ik vind pas dat iemand zich sletterig gedraagt als diegene elk weekend een one night stand heeft, of nog vaker. Daarmee vind ik diegene niet meteen een slet, en sowieso meot iedereen zelf weten wat ze doen.

Ik heb 2 keer een one night stand gehad en 2 keer een one night stand waar een scharrel/relatie uit kwam.

-

Ik vind zoenen met iemand die je niet kent niet heel erg, maar seks vind ik echt te ver gaan. Je weet niets van die persoon en je weet ook niet wat diegene met zich meedraagt…

^ daarom doe je het veilig, dan krijg je niet gelijk een SOA en dan ben je ook niet meteen zwanger.

Wel eens gedaan en vind er op zich ook niks mis mee, maar iedereen moet gewoon doen waar je je fijn bij voelt. Het hoort een beetje bij het studentenleven, daarvoor zou ik het echt nooit doen. Maar ik vind je niet meteen een slet als je een one night stand hebt, als je geen vriend hebt kan je toch ook gewoon behoefte hebben aan seks?

ja oke true

-

Je kan ook een one night stand hebben met iemand die je kent he.

Ik zou het met sommige jongens eigenlijk wel willen doen, omdat ik niet echt gevoel voor ze heb maar fysiek wel enorm tot ze ben aangetrokken. Alleen ik denk dat ik het toch niet ga doen, omdat ik bang ben dat ik daarna toch diegene leuk ga vinden of spijt ga krijgen oid.

Frustraties kunnen best hoog oplopen als je single bent, dus ik ben gewoon blij dat de optie er is en dat ik er gebruik van kan maken.

:beer:

Nog nooit gehad maar vind er niks mis mee.

Als je het elke week doet, vind ik het sletterig.
Maar in een dronken toestand kan ik heb best begrijpen.
Maar ik heb het nog nooit gedaan…

Nooit mee gemaakt, en ook niet van plan eigenlijk…

Nog nooit gedaan, maar dat is meer omdat ik al jaren een relatie heb en niet per se omdat ik er iets tegen heb. Ik vind daar namelijk niets verkeerds aan, soms heb je gewoon behoefte aan seks.

Ik vind zoenen trouwens niet onder een one night stand vallen hoor :’’)