One night stands

Wat vinden jullie ervan? Vaak meegemaakt of niet?
En is het oké of maken onenightstands iemand een slet?
Ik bedoel trouwens niet persé sex, zoenen vind ik er opzich ook bij horen.

Ik vind zoenen tbh niet onder een ‘one night stand’ vallen. Misschien in de letterlijke zin wel van een keer zoenen en elkaar dan nooit meer zien, maar ik heb toch een andere betekenis bij het woord…

Ot: Nooit gedaan, zal het ook nooit doen.

One night stand is seks, niet alleen zoenen. En nee nooit meegemaakt

Ook nooit gedaan en ben het echt nooit van plan.

Mijn eerste twee keer waren (dronken) one night stands en achteraf heb ik daar zo veel spijt van. Niet zo zeer om het feit dat het one night stands waren, maar om het feit dat ik mijn eerste keer nooit ‘normaal’ heb mee kunnen maken met iemand waarvan ik houd.

Ik zou het dus ook echt niet meer zo snel doen, tegenwoordig kijk ik wel 3 x zo goed uit als ik uitga.

Is dit niet topic 5049 onderhand over dit? Vanwaar de interesse?

Heb 3x een echte one night stand gehad, was wel leuk :’) Vind zoenen ook echt geen one night stand btw, dan zou m’n aantal wel wat hoger zijn. En nee, je bent dan geen slet.

one night stands…tjaa
ik vind ze best wel normaal eigenlijk…
en wanneer kun je iemand een slet noemen?
eerlijk ik heb best wel veel one night stands gehad en heb er soms de grootste pleziertjes aan beleefd haha.

-

1 keer gedaan, viel me niet tegen.

Nooit gedaan en daar vind ik mezelf ook niet echt het type voor. :’) Maar als anderen dat wel doen, doe wat je niet laten kunt!

Ik vond mezelf daar nooit een type voor, had het ook al meerdere keren afgewezen en toen had ik 5 maanden geleden voor het eerst een one night stand.

Die jongen is nu m’n vriend :’) Dus het is niet bij een ons gebleven.
Dus eigenlijk heb ik nooit een one night stand gehad.

Haha dit dus. Ben nu al langer dan een jaar met die geweldige jongen samen!

Ik vind het niets, maar het is je eigen keuze. Als je elke week met een ander seks hebt vind ik je een slet ja. En eigenlijk vind ik ook dat je alleen moet zoenen als je in een relatie zit en anders niet.

Een keer toen ik redelijk dronken was en daar had ik achteraf ook spijt van. Een andere keer heb ik er toen een paar maanden een leuke jongen aan overgehouden, dat was lang niet gek. En nee ik denk niet dat je een slet bent na een one night stand. Als je er plezier aan beleeft, waarom niet?