One night stand met je favo artiest, zou jij het doen?

Stel, je loopt je favo bandlid na een een optreden tegen het lijf of je botst perongelijk tegen je favoriete acteur aan, er is een klik en je gaat met hem mee… Zou je dan met hem naar bed gaan, zelfs als je weet dat het voor 1 keer is?

Eerlijk, ik zou het doen… Je geeft toch om die persoon en nja het is niet mijn eerste keer seks hebben ofzo.

Hoe denken jullie erover? (:

Bij de grote namen gewoon niet :’) Als ik een leuke jongen tegenkom van een lokale band en ik heb et leuk met hem dan wil ik er wel over na denken, denk ik.
En het is per ongeluk.

Hmm ja, bij de grote namen ben je waarschijnlijk nummer 100000000000 :stuck_out_tongue:

Jazeker zou ik dat doen, die kans krijg je maar 1 keer, lol. Best wel skanky maarja.

Nee, ik zou dat niet doen.

Ik vind het niet eens goedkoop eigenlijk, want het is een crush van je of nja iemand die wel speciaal voor je is, dus er zijn misschien wel gevoelens! Ook al is het maar voor 1 nacht hehe.

Ja :x

Nou ja kijk weetje wat het is, bij de grotere bands e.d heb je meer kans dat het voor hem gewoon zoiets is van: “Nicee ik krijg seks!!”, terwijl jij denk:“wauw deze jongen is echt super leuk”. Dan vind ik dat je wel even na moet denken hoor… Als het voor beide verder niks betekend dan heb je later ook geen vervelend gevoel ofzo.

ja

Ja hoor, ik zie daar het probleem niet zo van in… Ik vind het wel een ander verhaal als het bijvoorbeeld je eerste keer is, dan zou ik het wel een beetje jammer en triest vinden. :’)

Als je eens bedenkt hoeveel meiden van mijn of onze leeftijd al one night stands hebben gehad met jongens van vakantie of uit de discotheek, waarom dan niet met een bekende artiest? In principe is dit toch hetzelfde. En nummer 100000 zijn bij zo’n grote naam heeft in mijn ogen ook voordelen… Je hoeft niet bang te zijn dat het te serieus wordt of dat hij er echt over gaat rondpraten, daarnaast lijkt me de kans op zulke ‘seks-schandaal-verhalen’ kleiner…

Ik zeg dus; als je 'm leuk vindt en de kans krijgt, doen!

Ja

Als het je eerste keer is vind ik het ook dom om te doen, want dat is iets speciaals… ja ik weet niet dat is gewoon jammer dan

Nu niet want ik heb een vriend, maar anders zeker wel. Toch een droom die uitkomt? Min of meer dan.

Ik vind het niet goedkoop om zo nu en dan een one night stand te hebben, als het maar duidelijk is waar het om gaat. Niet iedereen heeft zin in dat hele kat-en-muis spelletje als het toch eigenlijk alleen om seks gaat. Dat doe je toch liever met iemand die je echt ziet zitten? Vind het een heel ander verhaal als je naar bed gaat met iedereen om de seks, dat vind ik iets heel anders. Een one-night-stand zie ik meer als iets wat niet elk weekend gebeurd maar wat er wel eens van komt. Ik heb het nooit gedaan, maar als ik zelf single zou zijn ben ik er niet vies van. Je hoeft toch niet streng in een relatie te zitten om puur seks te hebben, dat is onzin. Dan ga je sneller relaties aan om de verkeerde redenen.

Precies, helemaal mee eens.

Ben het ook met je eens, ja ik heb het al wel eens gehad met een lid van een lokaal bandje, maar je kunt ons soms beter friends with bennefits noemen dan alleen een one night stand, want het komt wel vaker voor… Niet iets waar ik heel trots op ben, maar het voelt gewoon goed weetje…

Zolang het goed voelt is er sowieso niets mis mee. Je moet gewoon duidelijke ‘afspraken’ erover hebben of in ieder geval zeker weten dat je er beide niet met verschillende ideeën in staat. Als één van de twee straks tot over z’n oren verliefd is, is er een probleem… Daar moet je duidelijkheid over scheppen. Dan is er niets aan de hand.

Dat is misschien wel een goed idee ja haha

ik ben nooit fan geweest van een band ( nouja k3 vroeger dan hahaha), dus ik kan het me echt niet voorstellen. Maar ik ben ook wel preuts op dat gebied, duik niet zomaar met iemand het bed in.