One night stand / gebruik ?

-

thnx voor de reacties :slightly_smiling_face: ik ben er inmiddels uit dus voelde de behoefte de beginpost te verwijderen zodat men niet meer onnodig moeite doet om te reageren :slightly_smiling_face:

Nou als je wilt weten of dat hij niet voor sex doet, zou ik dat in ieder geval afhouden. Verder denk ik dat je eerst misschien even alleen moet zijn omdat je al aangeeft dat je onzeker bent en die dingen.

Ligt er aan of je het zelf ook wil. Als je zelf ook zin hebt om gewoon een beetje te ouwehoeren enzo moet je het doen, anders niet. En als je zeker weet dat je weer verliefd gaat worden en je wil dat niet, moet je het niet doen.

Ik vind zelf dit soort one night stand dingen altijd wel leuk, zolang beiden het leuk vinden en de 1 niet meer gaat voelen dan de ander kan je gewoon gezellig doen met z’n 2en en seks hebben zonder gezeur, perfecte combi :’)

Ach, het kan eens gebeuren. Het is niet iets wat ik aanmoedig, maar het is mij en vele met mij ook wel eens overkomen. Zo lang beide partijen weten wat ze van elkaar willen en verwachten is het goed.

Wat denk je dat het doel is achter een one-night-stand? Liefde? hahaha. nee gewoon en puur alleen seks.
Vraag hem om nog een keer af te spreken(Wees verstandig en ga geen seks hebben) kijk hoe hij is naar jou toe… is ie lief, kun die ook normale kusjes gevenzonder meteen seks te willen? probeer er achter tekomen hoe zijn geveolens zitten.
Dan kun je later altijd nog bedenken of je afstand neemt ofniet.

Zolang jij en die jongen er met 100% achter deze keuze staan, gewoon doen. Maar inderdaad wel uitvinden wat hij voor je voelt. En natuurlijk duidelijk je grenzen stellen. Als jij geen relatie wilt, en hij komt te dicht bij jouw hart, afkappen. Het klinkt heel crue, maar het is wel zo.

Je kan ook een scharrel hebben.
Als jij het geen probleem vindt om af en toe de lusten te dragen en geen lasten van gevoelens, is hij je beste maat.
Maar zeg dat ook tegen hem.

Zoals hierboven inderdaad, als je zelf achter de keuze staat van ‘friends with benefits’ dan is het prima, maar dan moeten jullie daar beiden achter staan en misschien ook afspraken over maken.

Hier ben ik het helemaal mee eens, maar besef wel dat je dit waarschijnlijk nu doet omdat je je ex mist en dus drm aandacht bij hem zoekt… En zo kom je denk ik er niet echt overheen als dit friends with benefits gebeuren ophoud want dan ben je nog niet gewend aan dat je alleen bent, sta hier wel ff bij stil!!

Jij gebruikt hem eigenlijk toch ook een beetje, omdat je niet verliefd wilt worden?
Als jullie er beiden achter staan, zie ik het probleem niet. De kans dat je verliefd wordt is er inderdaad wel, en als je dit echt wilt voorkomen zou ik het niet doen.

een one night stand mag je alleen doen als je de jonge daarna nooit meer ziet en hij niemand in u directe omgeving kent anders krijg je problemen of nog erger gevoelens …