One Minute Of Fame

Hallo!

Ik ga deze zomer een paar maanden in Frankrijk werken, en hiervoor heb ik eerst een trainingsweekend.
In dit trainingsweekend is het de bedoeling dat ik één speciale minuut voorbereid waarin ik iets laat zien.
Het maakt in principe niet uit wat ik doe, maar ik moet het publiek dus één minuut lang zien te entertainen, haha!
Nu ben ik op zoek naar leuke ideetjes om mijn one minute of fame mee te vullen.
Ik zit te denken aan een leuke sketch (iemand een idee hiervoor?) of om solo latin te gaan dansen (maargoed, of dit nu iedereen boeit, haha!)
Alle ideetjes zijn welkom!! En weet je even niets, geef me dan even een upje ajb :wink:

Up.

up…

niemand?? :thinking:

help me…? :flushed:

Ja, ik ken je niet natuurlijk. Maar je moet iets doen wat dicht bij je staat. Dieren, speciale hobbys, bijzondere ervaring? Maak daar iets van, maar verder… I have no idea. :thinking:

Lastig…

Heel lastig…

Een sketch is wel leuk, maar in welke taal doe je het dan ? Als ze het niet snappen boeit het hun ook niet, hoe leuk de sketch ook is… :stuck_out_tongue:

Die solo latin is denk wel leuk!

Dansen is denk ik wel leuk ja? Een minuut is zo voorbij.

Ik snap het niet helemaal…
maar doe indd iets wat je zelf leuk vind, en als je wel kan dansen of zingen dan is dat ook wel leuk

een sketch kan ik gewoon in het Nederlands doen aangezien het trainingsweekend voor Nederlandse animators/animatrices is…

en bij het dansen ben ik toch een beetje bang dat het saai/gewoon/onorigineel is…

nou het is dus toch dansen geworden: een solo chachacha… :slightly_smiling_face:
heb leuke passen nu, maaaar ik ben nog op zoek naar leuke tips voor muziek… heeft iemand een leuk nummer om een chachacha op te dansen?

upperdepup!! ideetjes voor muziek? :stuck_out_tongue:

m’n danspartner had deze trouwens: http://www.youtube.com/watch?v=pSgDq4P8zvA

maar ik weet nog niet zo goed wat ik ervan vind, hahaha

:mnmldance