One Direction

http://i52.tinypic.com/w6wewo.jpg

Je zal wel denken, niet nog een 1D verhaal. Maar goed, ik verplicht je niet om het te lezen/leuk te vinden. Ik heb een aantal 1D verhalen gelezen en kreeg toen ook een idee. Dus ik dacht, laat ik mijn idee maar posten. Er kunnen dingetjes over 1D inzitten die niet kloppen, maar daar moet je me dan maar even op wijzen of er overheen lezen.

Oké, dit is dus de band One Direction, voor als je ze nog niet kent. Van links naar rechts: Niall Horan, Zayn Malik, Louis Tomlinson, Harry Styles en Liam Payne.

Dit is nog maar een beginnetje. En de titel is tijdelijk, trouwens (:

Het was de wekker die mij wekte vandaag. Ik sloeg slaperig tegen het apparaatje, in de hoop dat het snerpende geluid zou stoppen. Toen het niet stopte zuchtte ik en gooide mijn benen over de rand van het bed. De zon scheen fel, waardoor ik even verbluft mijn ogen sloot. Het was al lang niet meer van dit weer geweest. Ik stond op en wankelde even. Ik was helemaal kapot. Ik had vannacht amper geslapen, waar het door kwam wist ik niet. Ik schoot in een jogginsbroek en een shirtje en liep met twee stappen tegelijk de trap af. Ik hoorde mijn moeder al druk in de weer zijn met borden en bestek. Juist, het was zaterdag. De dag waarop we volgens mijn moeder als een gelukkig gezin aan tafel moeten zitten. Ik zuchtte en liet me op één van de eikenhouten stoelen vallen.
‘Hoi schat,’ begroette mijn moeder me. ‘Iets vrolijker kan wel, hé?’ Nee, wilde ik zeggen. Maar ik wist dat ze dat niet goed ging opvatten. Daarom knikte ik maar en mompelde iets onverstaanbaars.

Lalala leuuuuuk:D:D

Verder^^

leuk :grinning:

‘Ik sprak laatst Lianne en ze vroeg naar jou, of ze weer eens wat leuks met je kon doen,’ vertelde mijn moeder bij het ontbijt. Lianne was mijn 19-jarige nicht uit Amsterdam. Ik had altijd al een goede band met haar, jammer was dat mijn moeder haar niet mocht. Waarom wist ik niet, maar ze liet het aan alles merken. De blik in haar ogen, hoe ze tegen haar praatte. Ik kon me daar echt aan irriteren. Lianne was een schat en ik had het altijd al goed met haar kunnen vinden.
‘Ik bel haar vanavond wel,’ zei ik, opgevrolijkt door het nieuws.
‘Waar is je vader eigenlijk?’
‘Ik weet niet. Denk dat hij nog slaapt.’ antwoordde ik. Mijn moeder sprong op en stormde naar boven.
‘Gerard, het is zaterdag. Je weet dat we dan samen eten,’ hoorde ik haar gillen. Ik zuchtte. Het was ook altijd hetzelfde met hun. Ik hoorde mijn vader kreunend zijn bed uitkomen en mijn moeder die zuchtend weer naar beneden liep en aan tafel ging zitten.
‘Onmogelijk die man,’ fluisterde ze haast onverstaanbaar. Toen mijn vader eenmaal beneden was verscheen er een grote glimlach op mijn moeders gezicht.
‘Eet smakelijk.’ Ik begon gulzig van mijn water te drinken. De koude vloeistof deed me goed.

Het zijn nog kleine stukjes, maar zodra er meer reacties komen zal ik langere stukken schrijven. En oh ja, als iemand een rolletje wilt, zeg 't maar! (:

Leuk (;

wat is nou one direction zie het alleen op gs?

Oeee leuuuk:)
Ik klik dit aan… het eerste wat ik las was mijn naam! LolXD

Verder^^

echt heel leuk, ik zeg: VERDER!

one direction is een britse boyband

lovee it. (:

YOOOO NOG EEN FAN!
http://forum.girlscene.nl…_message/7722421#m7722421
fan topic :grinning:
leuk!

Haha, toevallig!

Ik zal zo nog een stukje schrijven.

Jaaa inderdaad^^
Okaay ben benieuwd

trouwens, als je nog iemand nodig hebt voor de vriendin van Niall ;a

Ja, ik zal kijken. Dan komt het nog niet nu meteen, maar zo snel mogelijk.

Hihhi en als je nog iemand zoekt voor de vriendin van Louis,(A) Maaara mijn naam komt er al in voor^^

Anouk, ben je one direction fan? :slightly_smiling_face:

Ja! Ik ga zo naar dat topic hoor, haha. Maar ik zit nu op mijn iphone en dat is een beetje onhandig, snapje.

ik vind het nu al een leuk verhaal!
ik ga het volgen! :grin:

@Anouk
hihi okeeee ja one direction is awesome .