One Direction vs. The Wanted

Hee girls,

Zoals jullie misschien wel weten klikt het niet echt tussen de boys van One Direction en The Wanted… Het begon allemaal tussen Zayn/Louis en Tom/Max…

Max was namelijk in de zevende hemel toen hij Usher mocht ontmoeten. Zayn zag deze tweet en noemde Max een nerd. Hiermee begon de ruzie:

Dit was nog niet alles… Vorige week zijn er weer tweets naar elkaar gestuurd en ging het flink tekeer tussen Louis/Liam en Tom.

Zelfs Eleanor en Kelsey (vriendinnen van Louis en Tom) begonnen zich ermee te bemoeien.

Wat vinden jullie ervan en zijn jullie #TeamOneDirection of #TeamTheWanted?

Ik snap die tweet van narnia niet eigenlijk

narnia aka closet aka coming out aka hij maakte louis voor homo uit

ja dat dus haha ;p

Oh zo had ik het niet eens gelezen :")

Eigenlijk kan dit me niet echt schelen, ik vind het wel vermakelijk om s’morgens in de bus te lezen. Ookal zijn ze beide een beetje kinderachtig geweest.

gelukkig was dat geen belediging en zat iedereen te wachten tot louis het zou toegeven maar helaas…

Ja ik zag het al bij Louis (?) maar ik snap het hele verhaal nog steeds eigk niet :’)
Was wel een gekte op twitter toen hah

niemand dus haha… maar tis wel vermakelijk ;p

het begon dat louis iets over the wanted had gezegd tijdens een concert
tom reageerde daarop op twitter en louis reageerde daar weer op. Uiteindelijk kwam liam zich er mee bemoeien en dat was vet grappig want ja het is liam. En toen kwam Eleanor meedoen omdat die Kelsey vet triest bezig was en toen kwam danielle tussendoor en toen kwam jay van the wanted meedoen en toen kwam die narnia opmerking en toen was louis er klaar mee en toen was het voorbij

en ondertussen vroeg iedereen zich af waar zayn was

haha indd, die zou vast bij Perrie zitten

Wel goed dat hij ging stoppen erna. Hij weet zelf ook wel dat die beter is (:

Maar het grappige is, je kan mij niet wijsmaken dat iedereen van the wanted hetero is.

dus die opmerking is dan best apart

Nja het is tenminste geen DB die aandacht zoekt door andere (betere) artiesten zwart te maken

Ik moet stiekem heel hard lachen om die tweet van Nathan.
Maar on topic, beetje kinderachtig dat ze dit op twitter doen waar iedereen het kan lezen, als je dan toch ruzie maakt doe het dan face to face.
Maargoed, het is wel vermakelijk.

Ik vind het héél kinderachtig. Je hebt een voorbeeld functie. Kom op zeg, gedraag je.

Go Zayn!! Go Zaynn :heart::heart::heart:

hoezo voorbeeldfunctie? Het zijn jongens van 24 en jonger in boybands, het zijn ook maar mensen :’)