one direction vip party

hooi dames ik had een vraag, by de kaartverkoop is er ook een kaart beschikbaar :ONE DIRECTION - LIVE WHILE WE’RE YOUNG (VIP PARTY) PACKAGE nou had ik een vraag wat houd dit allemaal in , zijn de bandleden ook aanwezig op het part?

Willen jullie mij alles uitleggen over de verschillende kaarten die er beschikbaar zijn pleasss ? dankjewel alvast

http://www.ticketmaster.nl/event/one-direction-live-while-were-young-vip-party-package-tickets/119433

(klik dan op + meer informatie)

" Zitplaats voor One Direction " Aparte VIP-entree tot de Amsterdam ArenA " Ontvangst met een hapje en drankje " Uitgebreid diner buffet voorafgaand aan de show " Dranken gedurende de gehele avond (Hollands assortiment) " After party met DJ " Exclusief merchandise item als aandenken aan de show " Souvenir Tour laminate of VIP-pas " VIP-parkeerkaart voor de Amsterdam ArenA (1 per 2 personen) " Hostess begeleiding

Prijs excl. BTW € 285,-
Prijs incl. BTW € 302,-
exclusief € 3,25 servicekosten

Heel moeilijk is dat niet om op te zoeken.

Ik denk een M&G? Meestal staat dit er wel bij

Er worden geen M&G gedaan tijdens WWA-tour.
Als je gewoon op de site van ticketmaster alles goed door leest had je ook kunnen zien dat er niemand van de band aanwezig is op die party.

Je kunt met dit soort vragen ook in het One Direction topic terecht hoor, we bijten niet :wink:

dankje

kut dan heb ik het verkeerde ticket gekocht

gelukkig hebben we dan de foto’s nog, kan ik daar nog van genieten

shit
busted.

Ik heb een kaartje voor 16 dates in Amsterdam met Harry en ook een nachtje op de wallen. Kost wat, maar dan heb je ook wat.

Vragen over One Direction kun je stellen in het One Direction topic.