Dit is een verhaal over one direction. Ik schrijf hem samen met Luna en Emma.
(Joyce POV)
Mijn telefoon gaat. Ik haal hem uit mijn tas en neem op. ‘Hi!’zeg ik. ‘Hi, Ik ben James, je kent me vast nog wel. Ik ben een producer bij X-Factor.’Ik krijg een kriebel in mijn buik. Samen met mijn dansgroep heb ik een maand geleden auditie gedaan om als dansers in de liveshows van X-Factor te komen. En nu een maand later is het zo ver. We krijgen de uitslag! Met een trillende stem zeg ik: ‘Hallo, je spreekt met Joyce. Ik ben de leider van de dansgroep. ‘Heei, jullie hadden met jullie dansgroep auditie gedaan om te dansen in de liveshows, toch?’ ‘Jep’zeg ik, ik probeer rustig te klinken maar tegelijkertijd druk ik mijn mobiel met mijn klamme handen tegen mijn oor. Ik wil geen woord missen van dit gesprek!‘We vonden jullie dansgroep echt enorm goed, dus… jullie zitten erin!’Ik begin te gillen. ‘Serieus!!!‘Roep ik keihard over straat. Een meisje dat net langsloopt schrikt zich rot en loopt met een grote boog om me heen. Ik hoor gelach opklinken aan de andere kant van de lijn. ‘Natuurlijk, darling!’ Iets zachter vraag ik: ‘Ehm…wanneer begin de repetities?’ ‘Volgende week vrijdag om 6 uur.’ ‘All right!’ ‘We sturen je nog wel een mailtje, met wat informatie. ‘Okee!’ zeg ik. ‘Oh, en voor ik het vergeet…, na de eerste repetitie moeten jullie bij de deelnemers in het huis blijven.’ ‘O mijn god!!! Dat is zooo cool!’roep ik blij. James hangt op, en ik maak ter plekke een vreemd vreugde dansje.
kort stukjeee maaar we hadden nog niet meeer. als je tips hebt geef maar en vinden jullie het fijner als we het in het engels of nederlands schrijven?
?