[One Direction] Singin' in the sun [ kies je rol]

[fgcolor=#FF0586]VOOR IEDEREEN DIE 1D VERHALEN LEUK VIND,
DOOR DE NIEUWE REGEL KUNNEN ER OP GS NOG MAAR EEN BEPERKT AANTAL VERHALEN. KLIK OP DEZE LINK OM OP EEN SPECIAAL ONE DIRECTION VERHALEN FORUM TE KOMEN.
http://onedirection.forummaken.nl/
OM REACTIES TE SCHRIJVEN MOET JE JE GEWOON EVEN REGISTREREN! :grinning:
[/fgcolor]

DIT IS MIJN ENIGE VERHAAL EN WORDT LEKKER NIET VERWIJDERD.

Dit is een fanfiction over One Direction, maar je kunt het ook prima lezen zonder de band te kennen. Iedereen is welkom!
Hai mensen,
ik weet dat er veel 1D verhalen zijn, maar deze is anders.
Ik heb een idee voor een verhaal in mijn hoofd, en zag dat idereen een rol wil in verhalen, vul even dit lijstje in en ik verwerk je in mijn verhaal!
Naam:
Uiterlijk:
Innerlijk:
Voorkeur bepaalde rol (denk bvb, vriendin, bitch uit de klas, random persoon):
Voorkeur voor de jongen:

Ik kan niet garanderen dat je je jongen en voorkeur voor rol krijgt, maar zal er rekening mee houden. Graag ook een paar gemene mensen, zodat ik wat jaloezie erin kan doen enzo. :grinning:

Ik schrijf het verhaal in verschillende POVs, point of view, dus meerdere mensne aan her woord.
Er is een hoofdpov, Noah/ Liset, ik weet niet of ik mijn eigen naame gebruik xD
Voor de rest wat bijPOVen die af en toe aan bod komen, de een meer dan de ander. Voor de POV heb ik dus wel een beetje informatie over jezelf nodig, anders maak ik een persoon van je die je niet bent :slightly_smiling_face:

Ik zie wel wie reageren,
ik wacht nog even met verhaal posten, want anders moet ik halsoverkop personages erbij doen.

xx!

Naam:
Eline
Uiterlijk:
Bruine ogen, honingkleurig haar, 1.60. moet ik een foto erbij doen? XD
Innerlijk:
zingt veel, danst veel, is bijna altijd vrolijk, is verslaafd aan shoppen en speelt piano.
Vriendin. :a
Voorkeur voor de jongen: Niall. (:

Naam: Tessa
Uiterlijk: moet een foto? die heb ik namelijk nu even niet. nou, niet zo heel groot (1.64), donkerblauwe bril, donkerblond krullend haar.
Innerlijk: lief, grappig, aardig, soms beetje gemeen als grap dan zegmaar(liset snapt wel wt ikk bedoel denk haah)
Voorkeur voor de jongen: Harry’s vriendin. en als dat niet kan zusje van een van de jongens, en als dat niet kan(dan is dat heel erg stom), hm, geen gemene die ben ik al bij marlou’s verhaal, gewoon een vriendin ofso. en als Harry niet kan dan wil ik vriendin zijn van Zayn of Liam.

*genoeg info?*

.

Naam: Milou
Uiterlijk: Stylish gekleed lang meisje met donkerbruin lang haar en bruine ogen.
Innerlijk: Lief en aardig en kan eigenlijk nooit boos worden. En ziet altijd het goede in dingen.
Voorkeur bepaalde rol (denk bvb, vriendin, bitch uit de klas, random persoon): een vriendin waar je altijd je hart bij kunt luchten, veel plezier mee kunt maken en gekke dingen doen.
Voorkeur voor de jongen: Mogen het er ook meer zijn :p? Harry, Liam & Louis.

naam: marlou
uiterlijk: ik ben 1.80 lang, lang blond haar met een slag erin, bruine ogen.
kleding: altijd verschillend maar meestal draag ik rokjes en jurkjes.
hobbys: piano spelen, mode ontwerpen, surfen.
innerlijk: verlegen, eerlijk, altijd eerst aan andere denken.
voorkeur rol: vriendin van zayn :blush:
voorkeur jongen: ZAYN :blush:

hihi ik heb er wat bijgedaan zodat je een beter beeld van me krijgt
xx

shti dubbel

Naam:Nicole
Uiterlijk:donkerbruin haar met slag tot op de schouders,bruine ogen en ben 1.63.
Mn stijl is:skinny jeans met topje maar jurkjes in de zomer vindt ik ook leuk :slightly_smiling_face:
Innerlijk:Verlegen maar als ik je leer kennen kan ik over van alles praten,lacht/giechelt vaak,verslaafd aan shoppen,houdt van dieren,ik denk bijna nooit na als ik iets zeg.
Voorkeur rol:vriendin (A)
voorkeur jongen: liam :grinning:

ik heb maar foto bijgedaan (A)

http://i52.tinypic.com/2qbzrd5.jpg

Jij weet precies hoe ik ben *wenkbrauwwiebel*
ohjaa, is de rol van vriendin van liam trouwens uberhaupt welbeschikbaar haha :stuck_out_tongue:

^ Jij bent mooi haha
Oke, we zitten nu op:
Liam: 3 (zitten ook mensne bij die meerdere jongen willen)
Zayn:2
Louis: 1
Harry: 2
Niall: 1
haha, iemand iets tegen trioo? kwartet…? xD

^haha,
nouja, is nog allemaal niet zeker hoor.
Ik vind Liam en Harry ( en Louis en zayn en niall) leuk, maar weet nog niet welke in mijn verhaal de 'jongen’is :slightly_smiling_face:

Whoeii, beetje laat XD zal ik ook maar even gaan invullen dan. xD

Naam: Daisy
Uiterlijk: Bruin haar met blonde plukkies. Bruine ogen, niet echt een speciale kledingstijl. Skinny, met een van m’n baseballs en gympen.
Innerlijk: Vaak druk, ook vaak verlegen en zegt dingen op verkeerde momenten xD
Voorkeur bepaalde rol: Vriendin
Voorkeur voor de jongen: LOUIISS :grinning:

Oke ik poep er ook even een foto in.

http://i56.tinypic.com/15wxfva.jpg

WOOOOOW grote foto :open_mouth:

@liset
dankje!<3
ik vindt het ook niet erg om beste vriendin van iemand te zijn ofzo…
maar voorkeur gaat wel naar vriendinnetje :slightly_smiling_face:

Naam: Berfin
Uiterlijk: Donkerbruin golvend/krullend haar, bruine ogen en ong 1.63m en qua kleding stylish
Innerlijk: Praat veel, is een beetje hyper, kan ook heel verlegen zijn, houdt van shoppen en lacht heel hard xD
Voorkeurrol: Als de girlfriend rollen al verdeeld zijn, wil ik ook wel een bff zijn van de jongens (zoals Cher Lloyd is zegmaarxD)
en anders graag girlfriend van een van de jongens(het liefst Harry, maar kan ook een andere zijn xD)
Ik wil opzich ook wel een meisje zijn, waarmee een van de jongens vreemdgaat (voor een keer, maar kan ook voor een lange tijd), maar dan niet gemeen, maar een redelijk lief meisje waarvan je het niet verwachtxD
Of misschien iemand die met alle jongens uit de groep flirt, terwijl ze al een gf hebbenxD
moet je maar kijken wat jij leuker vindt(:

Naam: Nicky.
Uiterlijk: Lang blond haar, grote blauwe ogen, 1.65 cm, {heb een neuspiercing} en draag vooral casual kleding.
Innerlijk: Naief, behulpzaam, verlegen, flapuit.
Voorkeur bepaalde rol (denk bvb, vriendin, bitch uit de klas, random persoon): Vriendin van Harry :3:3 maar als dat niet kan ben ik wel een random persoon :'D.
Voorkeur voor de jongen: Harry!!! en anders Liam. XD

*heb de foto even weggehaald, sta liever niet zo lang zo groot in een topic XD*

-

O, o.
Liam en Harry zijn erg populair xD
Ik heb ook zusjes nodig voor paar van de jongens (die kunnen natuurlijk vriendinnen worden… *wenkbrauwwiebel*

haha ik wil wel louis’ zusje zijn en dan Niall’s vriendin of zo. XD of bedoel je het niet zo? :blush: